Raskatte Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hei! Jeg er ferdig med masteroppgaven min, etter 5 års utdannelse og fikk ny jobb 19 mai. Men det er bare ett vikariat ut året, for en som skal ut i pappa-permisjon. Nå er situasjonen slik at han er gift med en svensk dame, og de har kjøpt hus i Sverige og solgt huset sitt her i Norge. Han snakker veldig åpent med alle på jobben, inkl sjefen vår, om dette..Og det ligger i kortene at oppsigelsen snart leveres, men han sier han ikke skal søke jobber før utpå høsten, da han ikke kan inntre ny stilling før januar.. Mitt problem er at jeg har jo bare kontrakt t.o.m 31.desember, og vet jo ikke om jeg blir tilbydt denne stillingen, som fast ansatt eller om jeg evt må søke og kanskje jeg da ikke får den...Og jeg har sluttet på pillen for en tid tilbake, og er veldig klar for å bli aktiv prøver..Jeg har vært ganske klar for å sette igang denne prosessen da jeg er snart 30 år og endelig ferdig med utdannelsen..Men er jo bekymret ang om jeg burde klare å vente til jeg evt får vite om jeg får fast eller om jeg bare skal kjøre på...? Er så usikker, man er jo avhengig av fast inntekt også..Men jeg trives hittil veldig godt i den nye stillingen og ønsker ikke at de skal se meg i ett dårlig lys om jeg plutselig blir veldig kjapt gravid..Men så kan det jo ta laang tid før man blir gravid også.. Veldig forvirret, og veldig verpesjuk;) Håper noen har noen fornuftige råd til meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå