Gå til innhold

Disse berømte magebuksene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kjøpe bukser som går over magen hvis de ikke klarer å holde seg på plass?

Jeg trekker buksen opp minst 3-4 ganger i timen.

Aaah, blir sprø. Er det flere som har det problemet? Det kan vel ikke være normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hater den buksa som går langt opp op magen, man får jo en sånn forferdelig stygg strek midt på magen, også sklir de ned hele tiden... men bruker den allikavel, skjønner ikke hvorfor

Skrevet

Jeg har ikke noe valg, jeg har ingen gensere og topper som er lang nok.

I morgen skal jeg gjøre noe med det, jeg skal ut å kjøpe sånne magebelter, sånne som dekker hele magen, hva det nå heter.

Skrevet

Ja få i deg sånn belly band!! Jeg har ikke funnet de på noen butikker enda men ellos har de til 99, altså nettbutikken.

Skrevet

Kjøpte mitt belly band på "polarn o pyret"! Har ikke brukt det enda, da.. Kosta 145kr så litt dyrere enn på ellos.

Ellers liker jeg best å sagge vanlige litt vide bukser og ha en lang topp over. Har nettopp funnet ut at det funker bra med et smalt skjerf som belte, så holder de seg oppe også! Knyter på siden slik at knuten ikke blir i veien!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg bare bretter stoffet over magen i to, slik at det blir lavere. Så kan jeg bruke den helt opp når jeg får skikkelig stor mage.

Skrevet

Gjør følgende: Finn en t-skjorte og klipp av en jevn linje rett under ermene. Da får du en lang tube du kan skjule magen din med : ) Enkelt og greit!

Jeg har laget flere som jeg bytter på. Det beste resultatet får du om du benytter en t-skjorte som har godt "hold" i stoffet.

• 1 måned senere...
Skrevet

Eventuelt kan du se om du finne et par tynne bukseseler og ta under toppen, så slipper du trekke i buksa til kulen er stor nok til å holde den oppe av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...