Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde en MA i mai. begynte og blød igjen for første gang etter ma den 13-14 juni, varte bare i 4 dager.. jeg pleier alltid og ha mensen i 6-7 dager. to dager etter mensen var over, merket jeg at det kom ut noe.. da jeg sjekket var det bare litt, noen dråper, med helt mørkt,brunt blod.. unnskyld for detaljer =) Men det var også tykt kremaktig. var bare noen dråper også var det over.. noen som vet hva det kan være?? Tenker på det hele tiden! =)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 ingen som har noen tanker om hva det kan være??
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Hei. Trist å høre at du mistet. Jeg hadde selv en MA i januar, og de to første menstruasjonene etter det var snåle. Var både kortere og mørkere en vanlig,og med opphold slik som du beskriver. Tror kroppen bruker noen syklusser på å komme i orden igjen. Så lenge som det ikke lukter vond eller du har smerter tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for. Jeg er forresten gravid igjen 7+2 idag og skal på ul i morgen. Gruer meg, da det var på ul maen ble oppdaget sist. Lykke til med fortsatt prøving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå