Gå til innhold

Hemorider etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Noen andre som har dette problmet, føler de snart ska forsvinne så er de der igejn.. å d går jo ikke an å si at vi ikke skal gå på do for d må jeg jo... noen tips til å få de til å forsvinne... er 12 uker siden fødelsen nå... har lyst å ha på meg en tanga igejn snart;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138078373-hemorider-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har vært plaget med hemorider etter hver fødsel,prøvde stikkpiller og krem,ingen ting hjalp.men fikk beskjed om å kjøpe FRANGULABARK på apoteket.frangulabarken trekker du på samme måte som te i løs vekt.frangulabark hjalp meg,pluss at man får litt ekstra fart på magen.lykke til

Jeg ble veldig plaget noen måneder etter fødselen, og ble anbefalt akupunktur av legen min. Med veldig god effekt. Husker ikke hvor mange ganger jeg gikk, men jeg merket veldig god effekt ganske raskt. I tillegg spiste jeg drakk en del biola for å holde magen iform.

Lykke til!!! :o)

• 3 uker senere...

Annonse

Har hørt at helsekostbutikken har noe som heter propolis 10%. Dette er noe som inneholder bihonning og ett stoff som biene bruker for å forhindre bakterier i å slå rot. Dette skulle visst være ett vidundermiddel mot hemorrider. Lykke til. Jeg vet at det er sinnsykt vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...