Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hadde innsetting av 2 egg den 12.06, testet negativt i dag. Brukte en billigtest kjøpt på nettet, men den var klar negativ. Har ikke fått menstruasjon ennå. Dette var fryseforsøk, og jeg bruker progynova. Er alt håp ute, og kan menstr være forsinket pga progynovaen?????

Dette er bare noe sånn inni hampen slitsomt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke får mensen snart, så burde du teste igjen om et par dager. Det kan enda være håp....... :-)

Skrevet

Jeg satte inn ett fryseegg den 13. Det kan veldig godt være for tidlig å teste, så alt håp er ikke ute ennå!! Jeg fikk beskjed om å teste til fredag, og dersom den var negativ skulle jeg fortsette med medisiner og teste på nytt mandag. Noen er litt tregere enn andre til å produsere det hormonet som slår ut på testen. Så prøv igjen om noen dager, helst ikke før torsdag hvis du greier å vente..!

Mener at progynovaen utsetter mensen, så det er ikke noe tegn. Sannsynligvis kommer ikke mensen før du evt har slutta med progynova. Krysser fingrene for deg, og lykke til:-)

Skrevet

jeg har testedag fredag 4 juli, men dersom den er neg fikk jeg beskjed om å vente et par dager og teste igjen. er ofte slik med fryseforsøk at d tar lenger tid å få pos test. mensen får du ikke før noen dager etter progynovastopp

Skrevet

Tusen takk for svar, snille jenter her inne :-)

okeke; er det slik å forstå at det kan ta lengre tid å få positiv test ved fryseforsøk???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...