Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hei jenter! Har prøvd å bli gravid en stund, og har lurt litt på dette med PCOS... Har veeldig variende sykler, men det virker på tempene som om jeg har EL HVER syklus. Ettersom jeg har forstått, så kan bl.a manglende EL tyde på PCOS?! Lurer nå på at ettersom det ikke klaffer, kan det være at jeg egentlig ikke har EL, men at det bare ser slik ut på charten?! Kan jeg få se charten din om du har fått diagnosen PCO(S)? Hadde vært greit å sammenligne?! =)
lindynatt Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg tempet før jeg fikk diagnosen og jeg hadde aldri EL, det så man helt tydelig på kurvene...
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Takker for svar!! =) Om du har diagnosen, så vet du kanskje litt om dette også? Du sier "jeg tempet før jeg fikk diagnosen og jeg hadde aldri EL" Vil det altså si at en kan ha PCO(S) og ha EL av seg selv hver mnd?
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 jeg har el hver mnd, men ikke regelmessig...
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Oh no...Så da kan jeg altså ha pco(s) tross at jeg har EL hver mnd. Har i grunnen alltid tenkt at jeg umulig kan ha pco(s) iom at jeg har EL. Jaja, er vel ikke det verste som kan skje?! Men lurer nå på...om det skulle vise seg at jeg har pco(s), og jeg faktisk har EL hver mnd - er det da vanskeligere for meg å bli gravid enn folk som ikke har pco(s)? Er det kanskje derfor at vi ikke lykkes selv om vi treffer EL? Noen som vet? Ehh...ble visst litt masete tråd dette, men håper at noen vet?!
RTprøver Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Manglende EL er ikke nok til å stille seg selv diagnosen PCO(S)... Der kan det være mange faktorer som spiller inn. Bare èn person som kan gjøre dette for deg, og det er legen din.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Vil anbefale deg å gå til legen, Kristin. Det er bedre å få svar på ting, og gjøre noe med det, enn å bare gå og lure.. (Du som skulle ha pause ;p)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Hehe, I know "har spire i magen min igjen!!" Er bare at jeg har lurt på dette lenge, kom just på at jeg jo kunne spørre her. Har faktisk vært veldig flink ikke å sitte her i timesvis! Og det har vært deilig med en liten pause. Men litt har jeg da fått med meg her inne. Har sjekket fra tid til annen. Håper at du har det bra, så høres vi når jeg er tilbake for fullt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå