Annkimor Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Det er så stille her om dagen.... (ikke at jeg er noen flinkere da....) Hvordan har damene det om dagen? Jeg er litt lei av magen. Begynner å bli ubehagelig å stå, å sitte, å ligge....... Men veldig koselig når de sparker og ordener der inne. Samtidig er det slitsomt med kynnere HELE tiden! Samtidig er jeg veldig oppmerksom på at dette er den siste tiden vi og gullklumpen har alene sammen. Snodig følelse, både glede og grue seg på en gang.....
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Vet ikke helt, kanskje for at det er sommer...??? Vel, selv er jeg ikke så mye her inne lenger. Har liksom ikke fått tid til det etter at gutta kom ut av magen Vi har nå vært hjemme i to uker og det går veldig bra. Koser meg masser, men har ikke tid til alt jeg vill lenger. Så nå når jeg er her inne rekker jeg som regel kun å lese noen av innleggene, for så fort jeg begynner å skrive svar til noen begynner de små å grynt etter mat... som nå.... Håper imidlertid at det blir bedre etterhvert og at jeg i det minste skal klare å få vært med på noen Oslo-treffer fremover. Men først må jeg finne ut av hvordan jeg skal ta meg ut av huset alene med de to små... Go klem til deg og kos deg så godt du kan siste tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå