Gå til innhold

Har du ny tapet i stua? Ble du fornöyd eller misfornöyd med resultatet? Vil gjerne ha tips!!

Anbefalte innlegg

Vi er midt i en budrunde på et hus!! Så nå har vi kanskje snart et eget huuuus!! I hodet midt har jeg allerede flyttet in og holder på å inrede :)

Så nå tar jeg imot alle gode tips om hva som helst egentlig, men först og fremst forslag på fine tapeter.

Fortsetter under...

Me kjøpte hus i desember å tapetserte då stuene her. Me har lys stripete tapet, da gjer romme møøøkje større, nåke så e positivt for stuene e små kvar for seg:)Eg e megafornøyd me dinna tapeten. Kosta ein del(360kr per rull), men da e da verdt i stuo:)

Så fint at dere ble fornöyde. Det er jo nesten den store skrekken og legge ut masse penger og gjöre en stor jobb, å föle :åå nei!! når man ser resutatet. Jeg har ikke undersökt priser enda, men jeg har fått med meg at visse tapeter koster mellom 500 og 1000 kroner. Så 360.- höres mer akseptabelt ut. Men det finnes kanskje fine tapeter til 200-lappen også da?

Vi har tapesert en del av stuen (to vegger som ser ut som en L ca.) resten er matl i fargen vanilje. Tapetet vårt er mørkt grått og med mye mønser(ser litt gammeldags ut). Mener å huske at vi jøpte det hos Farveglede. De hadde veldig mange fine tapeter.

Holder nå på å lete etter ett fint tapet vi skal ha på deler av kjellerstueveggen. Har allerede valgt ut maling og kjøpt gulv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...