Pinheiro Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er ganske ung da syns de fleste til å bli gravid, er jo bare 17. men lurer på en ting, jeg og kjæresten har hatt samleie mange ganger uten kondom, og alikevel får jeg mensen hver mnd regelmessig. hvorfor blir jeg ikke gravid eller hvorfor skjer det ikke noe, er det noe galt ? :/ eller er det bare at jeg sliter med og bli gravid ?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 det er 1000 ting som skal klaffe for å bli gravid. Først av alt, prøver du å bli gravid?? det har seg slik at får at man skal bli gravid må man ha sex til de rette tidene, det vil si dagene før eggløsning. dersom du har regelmessig syklus på 28 dager er som oftest EL på rundt dag 14 i syklusen. me også dette kan variere. Har man lengre syklus kommer eggløsning senere osv.... så svaret er vel, nei, det trenger ikke være noe galt
Dodlimammatil2 Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Det er nok som Tryne sier, det er ganske mange ting som skal klaffe for at en blir gravid. Jeg synes nå at dersom du bare er 17 år, bør du virkelig vurdere om du skal prøve å bli gravid... Hva med jobb, utdannelse og slike ting? DEt er både tidkrevende og dyrt med barn, og ikke noe en kan angre på senere... Lev ungdomstiden din du først, så kan du tenke på barn senere :-) men nei, det trenger ikke være noe galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå