Gå til innhold

Kjære Jordmor Siri Og Moderator Hannah... Jeg lover dyrt og hellig......

Anbefalte innlegg

Og gjøre F tasten på tastaturet mitt uvirksomt, bare dere får tilbake anonymknappen på kranglesiden!! Jeg klarer ikke dette livet med å ha et eget koseforum for kranglevenner osv:-) Dessuten så må vi inn på anonymforumet å gjemme oss som anonym og det passer jo dårlig ser jeg:-)

Med ærbødigst og vennlig hilsen

Fortsetter under...

Jeg er enig med Dr. Yppert!

Få tilbake anonym-knappen på krangle, er alt for mye krangling, drittslenging og frekkheter inne på anonym-siden nå. Kanskje vi slipper det hvis kranglefantene får være anonyme igjen på kranglesiden!

Dere bør kunne klare å krangle med nick. Dere argumenterte jo sterkt for at det var meningsløst å tillate folk å være anonyme siden det ofte ble misbrukt til å slenge usaklig dritt til andre.

Foreslår at dere heller prøver å krangle litt, og så har jeg som sommerfortsetter å slette mer på anonymforumet .

Joda Moderator Hannah selvfølgelig kan vi krangle med nick, men ut av massen som har oppholdt seg på kranglesiden så var det kanskje 4-5 personer der inne (inkludert meg) som var mest mot anonymes rettigheter hvor vi ikke fikk forsvart oss mot de "drittslengende" anonyme og hvor kranglingen gikk ut over en del uskyldige anonyme som besøkte siden. Jeg tar gjerne på meg skylden for at jeg var den mest ihugga personen mot anonymknappen, men at det skal bli en kollektiv avstraffelse av resterende brukere av forumet blir muligens ikke helt rettferdig. Anonymforumet har forøvrig fungert mer som et anonymt krangleforum og krangleforumet har tapt seg som side pga signering med kun nick! Dette betyr egentlig at dere på DiB har klart å få til 2 stk sider med kranglesider og hvor problemet som opprinnelig var på kranglesiden nå er flyttet over til anonymforumet. Det som er uheldig her igjen er at BiM og DiB deler samme anonymforum og kan være uheldig for hvordan nye medlemmer (sjennerte) vil oppfatte seriøsiteten til dere som er ansvarlige for sidene. Dere vet også at de ressursene dere har til rådighet med å moderere sidene eller være en såkalt vaktbikje ikke alltid er like heldig ettersom behovet faktisk er ganske så stort i enkelte perioder. Og da mener jeg selvfølgelig når uskyldige brukere blir hengt ut til spott og spe offentlig her inne.

ha en god natt:-)

Sett fra mitt ståsted, er det lettere å moderere anonymforumet enn å å forholde seg til flere kranglesider samt en del andre debatter hvor anonymknappen var intakt.

Ser at anonymforumet er sårbart for mye tull når jeg har ferie etc. , men mener at vi bør fortsette i det minste gjennom sommeren på denne måten.

Det var få motforestillinger mot å fjerne anonymknappen på krangle da vi gikk inn for det. Også ved utløpet av forsøksperioden var folk positive til å fortsette, så nå synes jeg vi skal vente med å gjøre en ny vurdering inntil sommeren er over.

God natt:-)

Jeg har i grunnen ikke vært så veldig ihuga hverken den ene eller andre veien, men er vel i grunnen enig med yppert nå. Kranglesiden er omtrent overflødig. Det er minimalt med trafikk og vanskelig å få igang en krangel.

Trist, men det kan virke som anonymknappen trengs for at siden skal ha livets rett.. Sukk.

Annonse

Og jeg er som vanlig irritert over at KaMa må være enig med meg!! Moderator Hannah.... Du ser tendensen her:-) Jeg takler ikke å sitte innesperret på kranglesiden å diskutere med ei skarrende berte som KaMa:-) Synes så klart at du gir et fint svar på problemstillinga, men den sommeren kan bli lang og jeg er så klart mer redd for at du blir sittende pal å slette innlegg på anonymforumet (ikke mine)!!! Kranglesiden må få tilbake anonymknappen nå:-)

Ha en god natt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...