bompymamma Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Eller et annet forslag i samme sjangeren...
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jeg synes Klara blir for Klara Klok, Kara høres ut som "kara" - altså mennene.. Kaja liker jeg ikke, synes det er for likt Kai (dermed maskulint) - synes jeg. Karla - er utrolig nydelig, tøft og vakkert.Samme med Kajsa, men liker Karla - skrevet som Carla - aller best. Det er så pent.
partyoffive Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Synes Kira er flott (Irskt) Kiara også. Ellers så er Kayla/Kaila en favoritt. Nydelig navn!
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Kaja er absolutt finest, eventuelt Kajsa. Kara er litt stilig, men syns også det er litt rat. Liker ikke Klara og Karla. Hva med Karna?
Gulp Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Liker best: Kajsa Kaja Karla (liker bare litt) Kara er litt rart, syns jeg. Liker ikke Klara---minner meg om Klara Ku.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Klara - tenker bare på Klara Ku eller andre dyrenavn Kara - må skrives Cara. Da er det ganske fint Karla - litt vanskelig synes jeg Kaja - fint:-) Ikke veldig spennende eller spesielt, men enkelt og greit Kajsa - minner meg litt mye om et hundenavn, men helt ok Noen andre ideer kan være: Katja Kayla Kendra Kesia Kiara Kornelia Kristel
prebs Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Klara ville jeg tatt! Det er kult og ikke så vanlig nå. Men jeg liker også godt Kaja og Kajsa
sonne Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Kaja og Kajsa er fine navn. De andre liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå