Gå til innhold

Elverumsjente termin i august!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle gravide, og god sommer! Ser det er en del her fra Elverum. Synes jeg ser gravide over alt, så ikke rart noen har funnet veien hit! :) Jeg og samboeren min har termin om åtte uker. Gikk veldig tregt i begynnelsen, men de siste månedene synes jeg har gått strålende. Får krysse fingrene på at de to siste månedene blir like fine og går like fort. Har nettopp meldt meg inn her, så ville egentlig bare si hei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tilbake c",)

Måtte innom en tur for å se om det er noen som planlegger bimtreff på Elverum, og så fant jeg innlegget ditt.

Jeg er en god del eldre enn deg, men samboeren min og jeg venter også vår første og har termin 23 august. Kjempespennende for å si det mildt, og selv om det er med en viss skrekkblanda fryd så har jeg begynt å glede meg veeeeeeeeeldig til gutten kommer og vi får mulighet til å bli kjent med han! Lykke til med de to siste månedene - og så sees vi kanskje på bimtreff utover sommeren?

Skrevet

Hei hei! Jeg har termin 3.august, om bare 6 uker. Er visst høygravid i dag faktisk, helt merkelig etter all denne ventetida. Har satt i gang vaskemaskina med babytøy for første gang nå...

Synes vi skal få til et treff snart, lenge siden sist nå :-) Er det flere som vil være med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...