Gå til innhold

14 dager i morra!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig var det eg som greidde å kvitte meg med giften:) 14 dager i morra sidan eg røyka:) elsker det, men gleder meg til eg er ferdig å gå gravid so eg kan kose meg me ein etter babyen min ha lagt seg:)hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRA!!!

Du er så flink!! Jeg har holdt ut en uke i dag og merker at det går lettere og lettere.

Skrevet

du ooooog:):) kjempe..langt du er på vei?? eg var litt sein å slutte, men har slutta no so det er det som teller. Eg er i veke23 no:)

Verste suge kom etter ca ei veke hos meg, men stååååå på å ikkje la den luuure deg. Den prøver seg på meg titt og ofte, men suget går fortere over no og eg tenker mindre og mindre på røyken:) savner den om morgon og den om kvelden:/ men men...er super stolt av meg sjølv, og det må DUUUU og vere:)

HURRA for oss:):)

Skrevet

Hei!

Er 6+2 i dag. Merker at røyksuget er verre nå enn det var til å begynne med ja! Men det SKAL gå over!!

Fy flate vi er gode!!! :0)

Skrevet

Vi er best:):):)kjempe flott at du har greidd det so tidlig, godt for babyen din:) tid du har termin da??:)

Skrevet

16. Februar er nurket ventet! :0)

Gleder oss masse!!!

Skrevet

Når kommer din da? :0)

Skrevet

prinsen kjem 23 oktober:):):) men blir nok tatt eit par veker før, skal ta keisersnitt..

• 2 uker senere...
Skrevet

Holdt opp i 2 dager. Nå flyr jeg rundt og later som røykesuget er svangerskapskvalme. har ikke noe særlig sympt fra før så. Vel vi tar det som deilig å føle seg gravid, men skal være fint om suget...eh kvalmen... gir seg sånn ca 12 uker vettø. 2 uker til det.... Veit det går bra, og premien er bra asså.....

Skrevet

Stå på! :0)

"Kvalmen" pleier å gi seg etter et par uker! ;-)

Jeg har holdt opp i litt over tre uker nå, og merker det nesten ikke lengre!

• 3 uker senere...
Skrevet

Snart to måneder nå! Kjenner fortsatt litt sug av og til, men stadig sjeldnere! :0)

Juhuuuuu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...