Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 endelig var det eg som greidde å kvitte meg med giften:) 14 dager i morra sidan eg røyka:) elsker det, men gleder meg til eg er ferdig å gå gravid so eg kan kose meg me ein etter babyen min ha lagt seg:)hihi..
Spent Hattiec... Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 HURRA!!! Du er så flink!! Jeg har holdt ut en uke i dag og merker at det går lettere og lettere.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 du ooooog:) kjempe..langt du er på vei?? eg var litt sein å slutte, men har slutta no so det er det som teller. Eg er i veke23 no:) Verste suge kom etter ca ei veke hos meg, men stååååå på å ikkje la den luuure deg. Den prøver seg på meg titt og ofte, men suget går fortere over no og eg tenker mindre og mindre på røyken:) savner den om morgon og den om kvelden:/ men men...er super stolt av meg sjølv, og det må DUUUU og vere:) HURRA for oss:)
Spent Hattiec... Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hei! Er 6+2 i dag. Merker at røyksuget er verre nå enn det var til å begynne med ja! Men det SKAL gå over!! Fy flate vi er gode!!! :0)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Vi er best:):)kjempe flott at du har greidd det so tidlig, godt for babyen din:) tid du har termin da??
Spent Hattiec... Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 16. Februar er nurket ventet! :0) Gleder oss masse!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 prinsen kjem 23 oktober:):) men blir nok tatt eit par veker før, skal ta keisersnitt..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Holdt opp i 2 dager. Nå flyr jeg rundt og later som røykesuget er svangerskapskvalme. har ikke noe særlig sympt fra før så. Vel vi tar det som deilig å føle seg gravid, men skal være fint om suget...eh kvalmen... gir seg sånn ca 12 uker vettø. 2 uker til det.... Veit det går bra, og premien er bra asså.....
Spent Hattiec... Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Stå på! :0) "Kvalmen" pleier å gi seg etter et par uker! ;-) Jeg har holdt opp i litt over tre uker nå, og merker det nesten ikke lengre!
Spent Hattiec... Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 Snart to måneder nå! Kjenner fortsatt litt sug av og til, men stadig sjeldnere! :0) Juhuuuuu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå