Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper at folk blir litt nysgjerrig på overskriften og vil lese videre! :)

Jeg skal prøve å forklare meg kort.. Ei jeg kjenner hadde en gang en familie på fire som til sammen hadde initialene T-E-A-M, og brukte da å skrive under på hilsener fra familien med TEAM + Etternavn.

Dette synes jeg var litt festlig og tenkte å prøve å finne på noen navn slik at vi også kunne få en slik klingende underskrift. Vi planlegger tre barn, har ingen fra før, så vi må ha et ord på fem bokstaver som inneholder G og K som er min og pappaens initialer!

Da jeg foreslo dette for min kjære en sen kveld var det første ordet han kom på: "agurk"! Var ikke akkurat noe sånt jeg tenkte på (klinger ikke like bra som "team"), men nå synes vi det er litt artig.. Så i fremtiden vil vi kanskje skrive under med "Hilsen AGURK'ene + etternavn"..? :P

SÅ til saken: Har dere forslag på et annet ord enn "agurk" på fem bokstaver som inneholder både G+K?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138073368-agurk-jentenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

A - Alma/Anton

G -

U - Una/Ulrik

R - Rina/Rasmus

K -

Hehe:)

Forslag:

GAKKGAKK(krever maaange avkom)

ALLIGATOR(mange barn...)

KAGGE

KABELGANG

GULROTKAKE

GIKT (!!!)

GODSAKER

Altså, mine forslag krever full fertilitet fra deres side:D

Hehe.. Takker for gode forslag!

Mildri: Når det gjelder fertilitet får vi kanskje starte med "agurk" eller lignende, og heller legge på "salat" eller noe hvis det skulle bli flere.. ;) Vi kan jo evt ta "godsak" slik at underskriften blir "godsak'ene + etternavn! Den er fin! :)

Yepa: jeg har faktisk dobbeltnavn selv, med initialene K + M. Men jeg tenkte at det var enklest å bare ha med den første bokstaven, og at et ord med K, M _og_ G blir ennå vanskeligere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...