Gå til innhold

Er vi flere slitere som er ca halveis i svangerskapet?

Gullblomst

Anbefalte innlegg

På tirsdag er jeg 20+1, og dermed halveis i graviditeten :)

Tiden har på en måte gått kjempesakte, men også raskt om dere skjønner hva jeg mener?

Er vi flere som er kommet omtrent like langt? Har dere vært på ultralyd?

Jeg syns det var en fantastisk opplevelse å se lillenurket på storskjem.

Fortsetter under...

Eg er ikkje heilt halvvegs, men det nærmar seg. Eg er 18+2 i dag, og skal på ultralyd i morgon. Eg vekslar mellom å glede meg og grue meg. Har store forventningar til å få sjå babyen og kanskje få vite kjønn, samstundes som eg er redd for om det viser seg at det skulle vere noko å bekymre seg for. Eg har kjend ein del spark i det siste, og trur nok at alt er ok, men dei ubrukelege tankane kjem jo sånn av og til.

I dag kjende eg for første gong spark også på utsida av magen. Utruleg morsomt:-)

Sjønar godt kva du meiner med at det går sakte. Det synast eg også. Startar kvar morgon med å kikke under dyna på magen. Synast ikkje det er noko forskjell frå dagen før, men ser jo når eg kikkar i ein spegel at noko har skjed..hehe. Så feit som dette har eg ikkje alltid vore...;-)

Men eg kosar meg og gleder meg over knøtteti magen. Dette er utruleg!

Nærmer meg halvveis jeg også. Er 18+5 og er halvveis på 19 uker, da jeg ikke skal gå lenger enn til uke 38 pga tvillinger i magen!

Skjønner godt hva du mener med tiden, er helt enig med deg.

Å se de to nurkene på skjermen i går var bare helt fantastisk! Har vært på ul tidligere i svangerskapet også, men det var så utrolig å se hvor mye de har vokst, og se alle de viktige organene, hvordan de allerede er utviklet<3<3

Tror tiden kommer til å gå ganske fort fremover nå i forhold til hva den har gjort;)

-klem-

• 4 uker senere...

Jeg er i uke 18+3 i dag og dermed ikke helt halvveis, men det nærmer seg!! Skal på ordinær UL på mandag og kjenner på de samme følelsene som er beskrevet over her, er nervøs men gleder meg masse! Har ikke kjennt klart tegn på liv enda, men kanskje om natten, har våknet noen netter i det siste av det jeg kanskje tror er spart, men vet ikke, er over før jeg har våknet skikkelig, så kan jo ha vært luft i magen men håper det er knøttet som sparker fra seg :)

Kjekt vi er en gjeng her inne som er omtrent like langt, har vært så stille her en stund, og godt å vite vi er flere der ute, det betyr selvsagt en del for de som kommer etter også, gir håp, så la oss gi hverandre livstegn alle fremover og holde forumet oppdatert :)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er 21+0 i dag. Synes ukene har gått ufattelig tregt fram til uke 18, men etter det har det liksom bare fløyet av sted, og nu begynner jeg å få panikk med tanke på alt jeg skal nå før ho kommer... Egentlig helt absurd siden jeg har mange uker igjen, men siden jeg har så pass kraftig bekkenløsning så tar ting VELDIG lang tid!!!!! Og jeg klarer ikke å gå noe særlig i butikker:-( Så nu skal jeg prøve å komme meg på loftet og se over hva vi har etter gutten vår som kan brukes til ho lillesøster også.

Har vært i UL mange ganger. Er med i et forskningsprosjekt siden jeg har PCO og det har jeg ikke angret et sekund på at jeg ble med på. For jeg har blitt sjekket etter alle kunstens regler og fått flere UL enn det som er vanlig og skal i UL 3 ganger til. Så det er totalt 3 forskjellige jordmødre som har sett den lille og alle sammen har sagt at det blir jente, så da har jeg slått meg til ro med det og i går var jeg ferdig med den første rosa strikkajakken og i dag er jeg begynt på en liten kjole til Jul.

Ønsker dere alle sammen lykke til videre. Det er fryktelig stille på denne siden, og er helt enig i at det er fint å skrive litt om oss som er kommet +- halvveis. Vi kan være tilhåp og lyspunkt for de som er i startgropa.

Klem

• 3 uker senere...

Oups, ser det er lenge sidan eg var inne på denne tråden. Men for å svare deg, Grublegruble, så var ultralyden ei storarta oppleving!! Der inne låg ein liten gut og vinka til oss, og eg vart framskunda tre dagar. Ikkje akurat til å grine over deg:-)

Det betyr at eg er 28 veker no, og eg skjønar ikkje kvar dei siste ti vekene har vorte av. Rare greier sidan alt gjekk forferdeleg tregt tidlegare i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...