Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Vet at jeg kan få det sent hjem i posten osv, men syns det hadde vært flaut hvis samboeren min hadde funnet den. Ikke det at han hadde blitt sur eller noe, kan godt hende han hadde foreslått å bruke den når vi har sex, tror ikke han er typen som har noe imot det.. Men kjenner bare at det føles flaut likevel, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det er jo veldig vanlig og egentlig ikke flaut i det hele tatt.. Hvorfor er jeg så rar..?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 kan du ikke bare surfe på et par nettsider sammen med ham og finne noe leketøy dere begge kunne tenkt dere.... trenger vel ikke å skjule for samboeren din at du har lyst på en vibrator....
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Du er ikke rar, har det sånn jeg også. Samboeren min har faktisk spurt om ikke vi skal kjøpe, men jeg snakka det bort på en måte. Så vart aldri mer snakk om det.. Litt dumt kanskje, hadde vert greit med noe som piffa opp sexlivet;-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 hvis han ikke bryr seg er det jo ikke noe å være redd for. flaut i starten, men går over. jeg kjøpte meg en, med kjæresten. var tom. moren til ei jeg kjenner som jobbet der!! det var jo litt småflaut, men gikk da greit det. jeg blir flau hvis han ser på at jeg bruker den alene, men elsker at han bruker den på/med meg. går så bra så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå