Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. forhåpentligvis... Skal på UL fredag 27. og håper då at alt er klart så eg rekk å få satt tilbake et lite fryseegg før ferien på St.Olavs:)

Har ikkje hatt fryseforøk før, så eg aner ingen ting om verken tid eller anna.. men krysse fingrene for at det skal gå:)

Noken fleire?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Vi skal også sette inn fryseegg i uke 27 hvis alt ser bra ut på UL fredag 27. Det er første fryseforsøk for oss også, så det ser ut som vi ligger helt likt i løypa:-) Vi holder til i Porsgrunn.

Skrevet

Heisann junine:)

Ja då er vi heilt likt. Kjekt.. Blir spennandes for oss på fredag om de blir noke av før ferien.. Er det feriestengt i porsgrunn??

Skrevet

Det er feriestengt i Porsgrunn også, så det blir kjempespennende.

Bruker du Progynova?

Skrevet

Ja eg bruker progynova ja.. Har ikkje merka noke av dei anna enn at eg er ganske så sint for tida.. uff.. men ingen ting anna. Du da?

Har dere noken små fra før eller?

Skrevet

Har en smule kortere lunte enn vanlig og er ganske trøtt, og jeg innbiller meg at det er progynovaen.

Vi har ingen barn fra før. Dere da?

Lykke til på UL i morgen:-)

Skrevet

Vi kan vel bare skylde på den no ;)

Ja vi har to ifrå før. begge med ICSI.. Er første gang med frys.

Har blitt gravid 3 av 4 forsøk, men mista på det første.

Tusen takk, å lykke til du også. Skal tenke på deg. Gler meg til å sjekke korleis det gjekk:)

Skrevet

korleis gjekk det med deg??

Mi livmorslimhinne var for lita. 5,8 trur eg han målte den til. Tilbake igjen mandag, å han trudde på tilbakesetting torsdag:)

Skrevet

Hei hei.

Det gikk veldig bra med meg. Livmorslimhinna var perfekt sa legen:-) Dermed blir det innsetting på tirsdag om egget overlever tining.

Du skal nok se at alt er perfekt hos deg på mandag:-)

Skrevet

Kjempe masse lykke til imorgen Junine:) skal tenke på deg å håpe at egga er perfekte:)

Eg var på UL idag, å der va der klart for egg:) så de blir Trh på torsdag..

Skrevet

Hei igjen og takk for lykkeønskninger:-)

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Porsgrunn og er ruger igjen. Jeg hadde to egg på frys, men det ene hadde fått fryseskader. Det andre var fint, men to celler hadde gått til grunne. Det hadde ingen betydning for de ødelagte cellene blir erstattet om det fortsetter å dele seg. Men jeg kjenner at jeg pga dette ikke har det største håpet.

Så bra at alt så bra ut på UL for deg:-) Lykke til på torsdag!

Skrevet

Hai..

Joda det gjekk bra på torsdag. To egg i søpla, men det tredje var fin å det blei satt tilbake:) forsatt to igjen på frys..

Men eg kjenne eg ikkje er så positiv . Men får håpe det at det går bra til slutt:)

Korleis går det med deg da??

Skrevet

Hei igjen.

Det går egentlig bra med meg, selv om jeg ikke er helt optimist på dette forsøket. Jeg klarer heldigvis å fokusere på andre ting, for nå er det ferie og masse artig som skjer:-)

Skrevet

Heisann Junine:)

Snart testdag for deg no? Eg er usikker om det er torsdag eller fredag eg skal teste på eg. Satte inn på en torsdag..

Men eg er ikkje så positiv eg heller. Har nesten ikkje tenk tanken på at eg er ruger.. So det har kansje nok med det å gjere. Dagane er fylte opp med alt mulig anna enn tenking;) Men sjølvsagt, håpe på positiv test:):)

Skrevet

Ja det nærmer seg veldig testing for meg, og jeg er litt usikker på hva som egentlig er testdato jeg også. Jeg satte inn på tirsdag. Regner man med innsettingsdagen når man teller dager? Uansett har vi nettopp kommet hjem fra syden, og har ingen tester i hus, så da blir det nok testing i morra.

I dag våknet jeg småkvalm, og med hodepine og en merkelig følelse i magen og korsryggen. Det er vel aaaaaalt for tidlig med symptomer på graviditet, så enten er det vel medisinene eller noe dårlig mat jeg har fått i meg på tur. Har du merket noe mer av medisinene?

Skrevet

Lite søvn på deg inatt da... :) lykkelykke til.. Skal krysse alt eg kan for deg:)

Ja nei eg har ikkje merka noke verken frå eller til.. Eg blei sjukmeld den dagen eg var på UL første gongen, så eg er ikkje så sint å gåen heller lenger. Kjenne stor forsjell på kroppen. Trur eg hadde godt av å ta det litt med ro. Er ikkje alle som tåle medisinane like bra heller.

Håpe småkvalma di blir varig et par mnd da;)

Skrevet

Testen ble negativ den, så det er vel noe omgangssyke eller feriemage jeg har fått:-( Har vært helt utslått i hele går og i dag.

Kan tenke meg at det har vært deilig med sykemelding ja. Jeg har hatt ferie hele rugeperioden, og det har vært deilig å slippe å tenke jobb oppi alt dette her.

Lykke til så mye med testinga di. Jeg skal krysse fingrene alt jeg kan for deg også:-)

Skrevet

Ganske så negativ test her også:(

Å eg er ganske uvel, har vert det sida helga. Så eg trur det kan være medisinane. Ska bli godt å sleppe dei ei stund.

Du skal til på vanlig forsøk igjen du? Eg har to egg til på frys men har liten tru.. Å korleis vi skal gjere det etter det, det veit eg ikkje. Får ikkje fleire forsøk dekt.. Men no må eg vente på mens, så ringe til TRH. Dei hadde det ganske fullt framover så eg ana ingen ting om kor tid eg kan få neste forsøk..

Skrevet

Uff det var kjedelig å høre:-(

Jeg har lurt litt på om det er medisinene jeg blir dårlig av jeg også. Kan jeg få spørre om du har løs mage. Jeg har hatt det siden søndag, og det gir seg ikke:-( Jeg har fortsatt på medisiner, for de sa i Porsgrunn at om testen var negativ dag 14 så skulle jeg ta medisiner et par dager til og ta ny test bare for å være på den sikre siden....Men jeg har ikke et ørlite håp engang om at den kommer til å være positiv i morgen.

Jeg skal til på vanlig forsøk igjen ja. Jeg regner med at jeg må vente minst en mens etter denne. Uansett så er de ikke tilbake på jobb i Porsgrunn før 11 august. Vet du forresten når det er vanlig å få mens etter medisinslutt?

Får håpe det er et av de siste fryseeggene dine som gjør susen:-)

Klem

Skrevet

Hei..

Nei ingen løs mage her. Kun uvel. Bilsjuk mykje av dagen. å er eg på biltur må eg sitte kjempe stille ellers blir eg elendig.. menmen, satsa på det går over.

Eg fekk besjed om å teste på dag 14. Det er imorgen, så eg har ingen ingen ingen tru på at eg er gravid, så eg slutta på medisin..

Nei eg aner ingen ting om kor tid vi kan vente mensen.. satsa på den kjem over helga:)

Eg skal ihvertfall fylge med deg på ditt neste forsøk:)

Skrevet

Nå har jeg sluttet på medisin også. Den andre testen var som ventet like negativ som den første:-(

Håper du føler deg bedre.

Jeg skal følge med på ditt neste fryseforøk også:-) Lykke til så masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...