Gå til innhold

hei!dette blir min 3 fødsel

Anbefalte innlegg

den første fødsel var ganske tøff,vacum og blei klippet,uten bedøvelse. 2 fødsel va med epudural,tok riene men kroppen fikk "sjokk"når pressriene begynte,rivna og. eg kvir meg sånn til siste fasen i fødsel og om eg rivne,etter begge fødslene tok det veldig lang tid før eg orka sex igjen,sexen er og blitt mye dårligere pga vaginal fødsel.er gravid igjen og gruer meg veldig,termin i oktober.ønsker ks denne gang,men det skal vel mye til?noen i samme situasjon?skal ta dette opp med jordmor neste veke.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138071562-heidette-blir-min-3-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor mye som skal til for å få innvilget ks. Men syns du skal ta det opp, og legge vekt på at dette er noe du tenker mye på, og er redd for. Føles det riktig for deg med et ks, så syns jeg du skal presse på for å få det. Men husk, ks er også et veldig stort inngrep. Kan ta ganske lang tid å komme seg etterpå. Tok selv ks med førstemann, men dette var absolutt ikke planlagt. Men et planlagt ks, er nok en god løsning siden du har hatt tøffe opplevelser tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...