Gå til innhold

Gravid på ny pew pew (habit Ab))

Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Med håpet oppe!

Må jo bare ha det.. Har mistet tre ganger nå etter at jeg fødte min datter for 3 år 21 dager siden.

Jeg har foreløpig ikke kontaktet hverken lege eller sykehus for tidlig Ultralyd og oppfølging. Føler det blir stress.. Har ferie fra jobb og MER enn nok å plante i hagen så tankene er ikke konsentrert bare om magen for tiden.

Formen er opp og ned, kvalm og ømme bryst. Litt magevondt..stikninger men INGEN blodspor eller akkutte stikk smerter som jeg har hatt tidligere.

Bortsett fra det er jeg "låst" fast uten bil med Emilie og sønnen til mannen min i en uke til mens han jobber fra tidlig morgen til svarte kvelden.

Jeg er nervøs.. sist jeg mistet I oktober,MA stygg historie hvor en vanlig tablett-kur endte med spinal bedøvelse og LANG utskrapning pga enorme blødninger... nervøs ja.

Det er jo det som skremmer meg mest. At jeg mistet den gangen UTEN at kroppen reagerte på det. En MA. De to andre gangene jeg har mistet etter Emilie ble født har det vært SA med blødning hvor kroppen pent og pyntelig har ordnet opp selv. Da var det liksom litt greiere,for da viste jeg at kroppen min også var klar over hva som gikk galt. Men når den "svikter" og ikke legger merke til det...da begynner tvilen å sluke den gode følelsen jeg egentlig burde sitte med nå.

1 uke til, så skal jeg ha UL på Ringerike Sykehus. nei..ingen studenter skal få delta på Ultralyden til en med status Habituell Abort.. Sa nei sist også og da var det jo dødt.

Ringer legen på tirsdag og HÅPER den halveis skalla, tomme bolten har humøret i sving (humørsyk mann i krise-alder,garantert sikkert at du møter et surt og tomt tryne om du får legetime på en fredag). Jeg kommer selvsagt til å spørre om å fp snakke direkte med han. Han vet jo om statusen min men DENNE gangen skal jeg være med å ta avgjørelsene selv. Dvs: Ultralyd FØR vi setter i gang med papirbunken og helsepapirene. Rett og slett fordi at å kaste de papirene er et rent helvette hver gang :(

Termin: 11 Feb, vs jeg er vel 7 fullgåtte uker i morgen. Hjertet skal slå nå...men om det gjør det tar det fortsatt 1-2 uker til før jeg får vite. Jeg håper jo på det beste,men er forberedt på det værste.

Det var dagens stil :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...