Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 å, skjønner ikke at je g har falt sånn for denne. Liker ikke cameleon i det hele tatt, men bee'en ser så liten, lett og praktisk ut! Også er den jo helt suveren å trille. Vi kjøpte en godt brukt carena easy for omtrent ingenting, så derfor lurer jeg virkelig på om denne trilla er verdt det tidobbelte? Er det virkelig verdt å bruke så mye på triller? Og en ting til. Følger den reisebagen med på kjøpet?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Registrer deg på vogndilla.no, der er det en del som er fornøyde eiere av bugaboo bee. Jeg skulle gjerne ha hatt en, men den ble litt for smal for min gutt.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Reisebaggen kommer i tillegg. koster 1200,- Bee er kanongod å trille, men jeg vet ikke om den er verdt så mye som den koster her. Mange som har kjøpt den i USA og tatt den med hjem og da er det jo en overkommerlig pris, Men til 4300.... det er mye. Men god er den, om litt smal. Men det er vel denne kulhetsfaktoren som den scorer relativt greit på. Må si den er veldig solid til å være trille altså, og den tar veldig liten plass i bilen. Satser på å bruke den et par år og så selge den til en ok pris på finn.. (sånn finner jeg gode rasjonelle argumenter til å kjøpe dyre ting...)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 ok, vet du om det blir billigere å kjøpe den fra usa på nettet også? Eller blir det mye i toll? Jeg tenker også at jeg kan selge den på finn etter hvert
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Hvilken bilstol kan brukes til denne vognen, og hvor lenge kan barnet bruke vogna?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Tror bare maxi cosi: http://shop.babyworld.co.uk/DisplayDetail.aspx?prodid=1864 Min datter på 3.5 sitter ok i den, men hun er slank. Ryggen er lang, men kalesjen er litt rar, så avhengig av hvor lang barnet er. Den tåler hvertfall opp til 17 kg. Koster 525$ i usa, men det er jo dyrt å frakte og med mva så er nok smartes å kjøpe mens man er er, eller feks brukt på ebay.
januarbaby+maibaby Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 hei, bugaboo bee selges på finn, en helt ny, kjøpt i sist uke på barnas hus kvittering medfølger.. 3800 kroner
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Hvorfor det? Hvorfor ikke bytte den til butikken igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå