Gå til innhold

Sunwing resort Fanabe på Tenerife, anyone? (eller andre steder på Tenerife)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Vi skal dit i sommer. Har aldri vært på Tenerife før. Det er den første "orntlige" ferien vi skal på sinde vi fikk dattra vår. Hun er 4 1/2. Så vi gleder oss. Hun vil så gjerne gå på lava:)

Noen som har noen tips å komme med. Gjerne ang hele Tenerife:)

Skrevet

Styr skikkelig langt unna dyreparekn med fulgeshowet.

Dyreplageri hele greien, løvene har mindre boltreplass enn jeg har hus og panteren og de andre store kattene har omtrent like mye plass som ei middels norsk stue. Horribelt.

Det samme med de opprinnelig ville fuglene som sitter med kjetting om foten og prøver febrilsk å komme seg løs. Vi angret veldig på at vi dro akkurat dit. Aqualand er heller å anbefale.

Skrevet

Svigerfar bor på Tenerife, så har vært rundt på hele øya egentlig.. Er super fint der. Vi hadde også tenkt til å bo å Sunwing Fanabe (ser kjempe flott ut), men fant et golfhotell i stedet (Min mor og far skulle være med, så bodde ikke hos svigers da).. Er jo Las Americas som er best å være da, og der de fleste er.

Er masse gode restauranter og stranda er fin i Las Americas.. Mye å shoppe. Vil bare si at dere burde glede dere til å dra dit. Er veldig ordentlig og flott der :) Alt fra gater til beplantning og skjæring av busker er fint, hehe..

Kos dere :D

Skrevet

Vi skal også dit i sommer. Vet ikke så mye om det stedet. Men skal etter anbefalinger holde oss unna dyrepark og fugleshowet, hater sånt. Gleder oss til syden ferie da. Skal reise med tre barn, svigers og tanter og onkler.:-D

Skrevet

Hei du.

Ja, nå drar vi snart til SWR Fanabe for 3. gang på 4 år. Var innon SWR kallithea (Rhoodos) og jeg foretrekker Fanabe. God beliggenhet, og greie leiligheter. Gode bassenger med hensyn til barna.

God mat, og kjempegode show!!!!!!!! Våre barn er helt ville etter barne showene...... Men det er jo en smaksak da:) Vi er i alle fall veldig fornøyde.

Ikke alle restaurantene nede på strandpromenaden er like gode, men slik vil det nok alltid være.

Har tidligere vært på shopping i PL Americas, og da er jo ZOYA butikken å anbefale. Denne gang skal vi nok utforske Fanabe delen litt mere, med de nye og gamle shopping sentrene.

Aqua land er nok mer for de med litt større barn enn 4 1/2år. Ønsker dere en riktig god tur, og kansje vi sees............:)

Skrevet

Vi var der for 2 år siden, hadde 30 minutter med sol på en uke, så ingen super ferie... Tråla mange gater og var både i dyreparken ig badeland. Syntes badeland var stusselig og ikke minst veldig kaldt. Dyreparken var grei, snuppa elska det.

Hvis jeg skal anbefale noe så må det være å gå til høyre på strandpromenaden, mot det litt finere og dyrere strøket. Mye bedre restauranter og roligere. Og mye penere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...