Gå til innhold

plutselig kom magen!!!!

Anbefalte innlegg

Er nå 15+3 og er førstegangs. Trodde det tok litt tid før magen kom, i allefall siden jeg har litt mage fra før av. Men plutselig en dag syns jeg den hadde forandret seg og blitt "gravid stor". Samboeren min syns det er skikkelig gøy, og har fått kommentarer fra venner om at jeg har fin mage! Syns det er koselig jeg! Men er litt sjokkert over størrelsen så tidlig.

Begynner nesten å lure på om det er to inni der, eller om jeg er lengre på vei enn jeg tror. Blir spennende på UL.

Flere som har fått mage "over natta"???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138070746-plutselig-kom-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke fått mage enda da. (12+5) men igår kjente jeg livmora veldig godt å fikk voksesmerter. å da sa mamma at: ja om et par uker så popper vel magen ut. for det skjedde med henne. da hun var ca så langt på vei som deg. at magen ble stor bokstavelig talt over natta...

så de vokser fort hehe.

Jeg venter nå barn nr to. Legen har sendt henvisning til ultralyd, i tilfelle det er 2 på vei her. I første svangerskap var det ikke noe særlig mage å snakke om før i uke 19. Istad satt jeg og så på gravidbilder av meg selv. Jeg har nå gått inn i uke 15, og har like stor mage nå som jeg hadde i uke 23-24 i første svangerskap. Sprøe greier... Magen var synlig allerede i uke 6! :)

Annonse

Hei :)

Jeg gikk nettopp in i uke 16 og nå siste dagene har magen plutselig kommet. Og den kom fort her også!!

Men det er jo ikke så snålt at magene kommer tidlig da, leste jo her på barnimagen profilen min at beibien nå er ca 14 cm lang!! Uääh ikke rart magen har begynt å bule litt!

Også klarte jeg å se etter-födsel bilder på en nettside, av "vanlige" jenter, og herregud de strekkmerkene.... fikk plutselig hetta for de.

Shitt au, glad magen vokser!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...