Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Vi prøver.. ihvertfall litt. Får egentlig litt hetta ved tanken, men.. Vet jo at det er dumt å veie for mye når man blir gravid, hvis man blir gravid.. Hadde egentlig håpet å veie litt mindre når vi startet opp.. men er nede i 94 nå.. (har gått ned 20 kg!)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Prøver vi også. Tenker ofte på om det er lurt siden jeg har en del ekstra. Veier også 94.. I det siste har jeg trent og spist bra, og har hold meg unna godis. Vises ikke mye på vekta, men jobber videre!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Og forresten Aiva- utrolig bra jobbet!!! Stå på videre, du er kjempeflink(o:
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Dere er jammen heldige dere som er under 100kg, jeg veier 116, men har det bare mest over magen å annsiktet.. Gikk opp 30kg på 1 år!! pga pcos å sliter utrolig med deprisjoner pga dette og pga at vi ikke får til å bli gravide
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg prøver, jeg prøver, men det er vanskelig. Særlig i disse grill- og istider som vi er inne i nå.. Det som har funket for meg, hvis dere lurer, er: spis oftere! Jeg syndet med et par måltider om dagen, og da gjerne store middager. Nå har jeg øket opp til 5-6 måltider, hvorav 2-3 består av grønnsak eller frukt. I tillegg mye grønnsaker ved siden av kylling, svin e.l. til middag. I tillegg går jeg ca. halvtime 5 dager i uka, litt raskt tempo. Det er faktisk tiltakene.. Er vel unødvendig å si at man ikke skal drikke brus og spise sjoko og sånn da.. Ønsker dere lykke til videre med både vekt og prøving :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Hei hei Er prøver jeg også. Veier mellom 90-92 kommer litt ann på dagen. Er veldig redd for at vekta mi skal hindre meg i å bli gravid, prøver å gå ned i vekt men ingenting hjelper. R76
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Så flink du er Aiva ! Har akkurat startet med de tiltaken der jeg og...og håper på resultater. Vi har prøvd en stund, eller...en god stund..siden oktober. Jeg veier 94,..men vil ned ja, men det er tungt som du dere sier i disse tider, men man må bare prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå