Gjest Trollbundet Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Enten Prix eller Kiwi jeg kjøpte den på..Husker ikke. De skal jo stekes på 175 grader i 60 minutt.Men går det bra å ha de FRYST rett inn i ovnen uten å tine?? Jeg gjorde det nå jeg.De ble ganske lysebrun på farge,virket ikke rå,men de virket "fleskete"på "skinnområdet",om dere skjønner..Skal de være slik?? Vi hadde de til middag en dag i tillegg til vanlig kylling,men husker rett og slett ikke om de var slik eller om jeg hadde de fryst inn i ovnen.Men trooor ikke det..
Bruble Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Når de er fryst trenger de muligens litt mere tid. Lærte et greit triks her om dagen.. stikk en kniv ned i den tykkeste delen av kyllingen, er kniven varm når du tar den ut er kyllingen ferdig.
Gjest Trollbundet Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Den var varm! Jeg blir vel ikke syk nå,visst den har stått i for liten tid????
Bruble Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Tror ikke det.. hvis du skjærer i den og du ser den er ustekt er det jo bare å steke den mere.
Gjest Trollbundet Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 jeg har allerede spist et lår..Har ikke bltt syk enda,men blir vel ikke d så snart..Det går sikkert bra:).Får satse på det! Den har jo blitt stekt i 60 minutt,kansje et par minutter mer..
Bruble Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Hvis det låret ikke var rosa innerst så var det nok gjennomstekt:) og jeg tror sjansen for å bli syk er veldig liten.
Gjest Trollbundet Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Ja,da var den gjennomstekt:) Ikke den beste kyllingen jeg har smakt nei,gikk så vidt an..Men blir nok ikke flere av den posen igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå