Gå til innhold

Mats eller Adrian....??

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Får snart en liten gutt, men vi er veldig usikkre på hva han skal hete.. Jeg ville egentlig han skulle hete Sondre, og pappan ville ha Aron. I det siste har vi blitt enige om at det antagelig blir Mats eller Adrian. HVA ER FINEST??? Har også prata om Christian og Elias, men er mer i tvil om de navnene... Noen andre forslag??? Hadde tenkt ett fornavn siden han får 2 etternavn.

P.S: Er "fille-tante" for en gutt som heter Adrian, blir det da teit å kalde min gutt for det samme?

Tusen takk!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138070048-mats-eller-adrian/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Adrian er veldig fint, men utrolig mye brukt! Derfor ville jeg styrt unna det.

Mats er et koselig, kort og enkelt, nydelig og tøft navn! Min favoritt blant dine. Synes det passer like flott på en gutt som på en voksen mann:-)

Elias ville jeg holdt meg LANGT unna, utrolig populært, dessuten synes jeg det er litt barnslig, dvs søtt på en gutt på 1-7 år, men..

Christian er og flott og klassisk, men kjedelig, synes jeg.

Ville valgt MATS :-)

Synes Adrian er finest, men det er kanskje litt "poppis"?

Mats er ok, men ville nok skrevet Mads

Elias er fint, men litt for "bibelsk" for min smak

Christian er også fint, men kanskje litt kjedelig

Jeg ville gått for Adrian hvis dere ikke er veldig opptatt av hva som er "poppis" eller ikke og hvis ikke foreldrene til den andre Adian har noe imot at dere også bruker navnet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...