Gå til innhold

Fler som er trøtte enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 14+5 og er skikkelig trøtt og lite energi enda....trodde det liksom skulle gi seg rundt uke 12 jeg men....men men godt og slappe av:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg. ja jeg er veldig trøtt og lite energi til og gjøre noen ting har bare lyst til og bare sove og sove.er selv,14+6uker på vei.

Skrevet

jeg er i uke 15 nå, og blir veldig fort trøtt og sliten enda. Håper det gir seg snart, sjikkelig slitsomt.

Skrevet

Jeg er i uke 16 nå. (15+3) og er kjempetrøtt enda. Blir fort sliten og trenger en hvil i løpet av dagen. Får håpe at det gir seg....

Skrevet

Jeg er også kjempesliten! er 13+2 og vil helst bare sove, noe som er umulig med to små fra før :-)

Heldigvis bare 2 uker til ferie!

Skrevet

jeg skriver under på dette jeg å hehe

er så trøtt at jeg kan sove stående

Skrevet

Er 16 uker idag, og liiiiike trøtt som jeg har vært hele dette svangerskapet :-O

Som deg alvilde, kunne jeg enkelt sovnet stående :P

Skrevet

jeg er 16+2 og jeg er kjempe trøtt, og har lite energi. stakkars 2- åringen min og mannen min som må komme igjennom dette her med en hormonell gravid dame.

Skrevet

er 16 uker på vei å er og veldig trøtt til tider går veldig opp og ned!

Skrevet

I min 16. uke og er fortsatt konstant trett! Var egentlig det hele forrige svangerskap når jeg tenker tilbake

Skrevet

Jeg er 18+6 idag og er omtrent like trøtt og sliten enda,er 100% sykemeldt,men det ser ikke ut til å hjelpe så veldig på annet enn bekkenløsningen.

Skrevet

ja er like trett!!! håper det går over snart!

har en krabat på 2 som krever sitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...