Gå til innhold

Emmaljunga Cangaroo eller Teutonia Spirit S3??????????

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har tenkt på enten Emmajlunga Cangaroo med City Bag eller Teutonia Spirit S3 med Fashion Bag...

Første babyen vår dette, så lurer litt på om noen har noen erfaringer med disse og evt positive/negative sider ved vognene?!

På forhånd tusen takk!! :D

Fortsetter under...

Kjenner ikke til den Emmaljunga vogna her, men vet jo at Emmaljunga har bra vogner.

Vi har Teutonia Spirit med softbag og er veldig fornøyd. Eneste er at jeg liker mye bedre lufthjul og det kan man jo ikke få på denne vogna. Her er det kun luftkanalhjul og de blir litt hardere. Men den er super på bytrilling, shopping og normale grusveier.

Synes den ikke er like god på veldig ulendt terreng, humper, grov grus, nysnø. Men det er sikkert fordi jeg er godt vant, med den andre vogna vi har med 4 lufthjul.

Cangarooen ser kanskje best ut, men den har ikke vendbar sittedel og ikke håndbrems(?). Men den er ganske lett!

Vi har spiriten og er veldig fornøyd. Litt tyngre, men utrolig lett å trille! Det eneste kjipe med den som jeg kommer på er at det er tungvint å putte ting i kurven under når du har sportsvogndelen (vi har kombi).

Annonse

Vi har kjøpt Cangarooen og er førstegangs. Har ikke testet den med baby ennå, da termin er 21 august. Men den står her og er FANTASTISK! Den er lett, tar liten plass når man legger den sammen og hendig rett og slett ;)

Tror ikke vi kommer til å angre i det hele tatt.

Hvis jeg skal nevne noe minus med den må det være at sportsvogndelen ikke er vendbar. Vi ser ikke dette som et problem (og heller ikke de vi har snakket med som har den fra før av). Du har titteluke opp på kalesjen da!

Men det er selvfølgelig smak og behag ;)

Uten tvil ville jeg gått for Cangarooen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...