Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Adelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke helt bestemt oss for om vi liker det eller ikke.. bare gøy å høre hva andre synes:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den type navn, Adele er litt populært nå, derfor likte jeg denne varianten, Adelen:-) Synes det var adelig og pent! Men ville kanskje skrevet Adeleine :-)

Skrevet

Takk for tips, den skrivemåten var faktisk finere synes jeg:-) ble litt mer ut av navnet på en måte. Må bare høre med mannen min.. :P

Skrevet

Tror kanskje jeg har svart på denne i annen tråd og, men navnet er kjempefint. Synes skrivemåten Adelen er penest.

Skrevet

Litt rart synes jeg, men putt en M foran så blir det fint (Madelen eller Madeleine)

Skrevet

Takk for synspunkt. Får se hva det blir til:-) Mannen min kjenner noen som heter Madeleine(som med de fleste navn) så det blir nok ikke aktuelt selv om jeg synes det er fint. Etter å ha tenkt litt synes jeg Adelen med en -e på slutten er en fin skrivemåte også.. altså Adelene. Men får tenke litt på dette med navn, ikke lett!

Skrevet

Nydelig navn :-) Jeg er "lei" av "vanlige" Madeleine.. Ville skrevet Adeleine eller Adelen, Adelene synes jeg ser litt rart ut.. Men flott navn!

Skrevet

Da er Madelen og Adele finere.

Skrevet

Vi har minimalt med varianter å velge i, siden vi kjenner folk som heter det.. får bli Adelen eller et helt annet navn. Vi har et par andre navn vi vurderer:-) Takk til dere som kom med tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...