Gå til innhold

Uke 24 jenter :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere ?

Uken som kommer vil vel gi noen svar.

Noen skal kanskje teste allerede i morgen ?

Symptomer ? Eller kanskje man skal si hva man ikke

har av dem ? *smiler*

Vi er vel mange som begynner å bli utålmodige nå.

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Her går tiden ganske fort *fnise*

Kanskje verdens tregeste rugeperiode.... For første gang har jeg ingen symptomer. Ikke noe av progesteronen engang jo.

Så jeg kan jo bare si fort at jeg IKKE har noe tro på dette forsøket.

Jeg er bombesikker på at jeg må bare ringe og avtale nytt forsøk like etter testen er tatt. Det er nesten slik at jeg ikke tror jeg trenger å teste...

Skal teste førstkommende fredag da, tenkte jeg..

Håper noen andre har en helt annen magefølelse på seg selv :-)

Hva med deg vilsågjerne?

Skrevet

Mine tidligere forsøk har lært meg at symptomer ikke trenger å bety noen ting,så jeg har på en måte holdt litt lav profil på analysering og aktivitet her inne.Jeg har like stor tro på forsøk uten symptomer,så du skal se testen din blir positiv til freddan :o).Er fredag som er testedag for meg også,men passerer jeg onsdag uten tantebesøk brenner nok cb`n i badeskapet her i gården...Får da være måte på tålmodighet og selvpining *ler*.

Det du skriver om magefølelse har jeg også funnet ut at ikke trenger stemme.Så når det kommer til stykket så er det faktisk bare testen som teller...

Måtte dagene fly!

Klemmer

Skrevet

tiden snegler seg av gårde, tok en test i går 9 dag som var negativ, men er sikkert alt for tidlig..har en del menssmerter, men heldigvis kommer det ikke noe.

måtte dagene gå fort

klemmer

Skrevet

Huff, tiden går sakte ja. Skal ta blodprøve på tirsdag og urintest fredag, men tipper jeg kommer til å ta en urintest tirsdag morgen. Er da på dag 11.

Har heldigvis (?) en ekstremt travel uke på jobb foran meg, så får nok ikke så mye tid til å tenke på dette. Men man blir jo litt obs hver gang man går på do, særlig nå når det nærmer seg tiden hvor en evt mens vil vise seg.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er på RD 11 i dag - og har heller INGEN symptomer. Bare litt stikking i eggstokkene og litt mensmurring iblant - men det er vel reaksjoner på medisiner tenker jeg....

Jeg føler meg ikke særlig ivrig etter å teste... Skiller meg kanskje litt ut her sånn sett - men jeg GRUER meg skikkelig. Har liksom hatt en sånn god ro i kroppen etter innsetting, og har kost meg litt med å leve i håpet... Nå som jeg skal stå ansikt til ansikt med x antall test-streker, må jeg si jeg utsetter testing så lenge som mulig... Høres kanskje litt sprøtt ut, men.... ;-)

Skrevet

hei jeg har nå tre dager til jeg skal ta blodprøven...har testet med vanlig clear blue i dag, men den slo ikke ut på noe...så jeg tror håpet er ute for denne gang....lykke til dere andre

Skrevet

Drømmer om bolle i ovnen.

Det kan være at du har testet for tidlig !

Håper testen viser positivt på testedagen :o)

Skrevet

jeg er på rugedag 10 idag. tenker på om jeg skal teste imorgen,men sist gang jeg testet (det var den gangen vi lykktes:) ble testen negativ på rg 11, men positiv noen dager etter ... så jeg tror jeg venter til tirsdag.

I det ene øyeblikket har jeg hpå , i den andre er jeg bare negativ... synes dagene er vanskelige nå..

Trodde jeg var overstimulert pga at at jeg er veldig oppblåst i magen og hadde en del smerter, men de er nå over.(oppblåst er jeg fremdeles) Føler meg litt uvel om dagene, men det kan like godt være situasjonen vi er i...vil såå gjerne lykkes...

lykke til til alle!!

måtte dere alle lykkes!

Skrevet

Har du testet Catine ?

*spennende* !

Skrevet

Hører vel til her jeg også:-) Lenge siden jeg har vært her inne nå.

Satte inn et fryseegg fredag den 13. (Hvordan regner man egentlig rugedager? Er fredag den 13 rugedag 1, eller blir det lørdag?)

Uansett, jeg kjenner ikke så mye. Litt murringer av og til, og er trøtt og humørsyk! Men det er vel like gjerne bivirkninger av progynova/crinone, for det har holdt på ei stund. Har testedag fredag, men spørs om jeg greier å vente så lenge.. Har egentlig ikke noe tro på dette forsøket, men krysser fingrene for at jeg blir positivt overraska;-)

Skrevet

rugedag 11 i dag.

hvordan går det med dere andre her? jeg har test dag til fredag, tok en test på 9 dag som var negativ. var sikkert alt for tidlig. vet ikke om jeg tør og teste før fredag.

hadde innsett den 12/6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...