Gå til innhold

kynnere (mange og kraftige)

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 31 og får kynnere så fort jeg gjør noe, det kan være bare å gå rolig bortover, hente et glass vann eller noen ganger bare ligge helt stille på sofaen så kommer de.... magen strammer seg og blir helt hard og jeg får aldri gjort noe særlig iløpet av en dag fordi jeg har så mange kynnere og er ekstremt ubehagelig.... det er kjempefrustrerende fordi jeg føler at jeg har mye energi, men ikke får gjort noe som helst for da får jeg kynnere bare.....

noen andre som har det slik? noen tips og råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138068146-kynnere-mange-og-kraftige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada samme her! Er i uke 33 og har masse av det nå,er annengangs så da kommer det jo mer sies det.det er veldig ubehagelig ja.

Ikke så mange råd uten om å prøve å slappe av mest mulig,så gjøre det amn skal når det har roet seg en stund.men de kommer jo og går når de vil.Heldigvis bare en uke igjen på jobb,for jeg står og går der hele tida og det er rett og slett veldig ubehagelig,men må prøve å holde ut de siste dagene håper jeg..

Jeg hadde hele dager hvor jeg aldri var avslappet i livmoren. Husker jeg tenkte "du verden, er det sånn det føles å ikke ha kynnere" en dag maven var slapp i noen minutter. Men siden de ikke var ordentlig vonde, tenkte jeg ikke særlig over det. Har blitt sykemeldt og fått treningsforbud nå pga for lite vekst (er i 34de), og har merket at kynnerne kommer mye sjeldere nå som jeg slapper av. Nå kommer de bare hvis jeg reiser meg fort, holder på med noe litt aktivt eller er sliten. Så de er absolutt relatert til aktivitetsnivået i mitt tilfelle. Legen sa at ekstremt mye kynnere fra uke 32/33 må passes litt på slik at ikke noe settes i gang for tidlig.

:-)

Masse kynnere på meg også gitt:) (uke 32+3) Synes det har økt på de siste dagene bare, så vidt jeg kan røre på meg så blir magen stiv som en stokk. Tidligere har det bare vært litt ubehagelig, men i dag syns jeg det har vært på grensen til litt småvondt:/ Er sykemeldt 50 % pga av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...