Gå til innhold

Minstejenta skal over på annen avdeling. Avskjedsgave til de ansatte på gamleavdelingen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk en flaske vin hver av et foreldrepar, og noen søte såper av et annet.Vi fikk en sånn stor kopp (som de selger på Nille som ligger i en boks) med hvert vårt motiv på som ble veldig populære for nå vet vi hvilken kopp som er vår :0)

Noen har gitt en kurv med godis til personalrommet og noen gir ikke noe så dette er opp til deg!

Selv kjøper jeg alltid en liten ting til de på sønnen min sin avd. og de ansatte på sfo til jul og sommer.

Skrevet

ville ikke gitt vin... da jeg tror dette ikke er passende for de som jobber med barna våre.. (selv om det er til hjemmekos)...

vurdere blomster og noe godis...

Skrevet

Ville ikke kjøpt vin til eget konsum heller. Da jeg ikke tror dette er passende for oss som er foreldre til barna. (Særlig ikke om det er til hjemmekos)...

Vill vurdert 10% driks på regninga.

Skrevet

Hvorfor ikke vin? Fikk vin da jeg jobbet i bhg og ble glad for det. Man bor ikke i barnehagen heller.

Skrevet

Vi har ofte fått vin eller en rose hver...

Skrevet

jeg jobber på skole/ Sfo og jeg hadde blitt overasket om jeg fikk vin i avkjedsgave eller sommergave. Det passer bare ikke. vet vi ikke bor på arbeidsplassen, men føler det virker feil forde.

hmmm. ga blomster da barnet mitt gikk over til stor avdeling, og har fått alt fra dikt, lysestake, såpe osv i gaver.

Skrevet

Vi kjøpte en blomst til alle i avdelingen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...