Amanda- Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 klare og oppnå mine mål, sliter med rygg og bekken...jeg vil ned i vekt. (er ikke noe spess overvektig) men har noen kg etter svangerskap. kan du se noe i min fremtid.. jobb.. vekt.. barn.. kjærlighet? meg :21.04.85 min kjære: 10.03.79 mitt barn: 13.11.07 takk:o)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 heil. føler du vil få ei jente i 2010 med din kjære.Du kommer deg ned i vekt..mulig en 6 kg føler jeg får du blir gravid. Du kommer til og få problemer med bekkenet undersvangerskapet og blir en del sykemeldt.Føler det kun blir disse to barna.Den du har får før og den du får i 2010, Kjærligheten kommer bare til og utvikele seg mere og mer posetivt.Gifte mål kommer noe til og blir rundt 2013 føler jeg.. Masse lykke til. Spår du foresten?syntes jeg så noe på et innlegg her.
Amanda- Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 jeg holder på og utvikle mine evner... ) takk for hjelp... håpet på mer enn 6 kg.. menmen.. hehe
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 ok du må bare si fra viss du trenger noen prøvekaniner da.stiller opp jeg vet du,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå