#Linnea er straks storesøster# Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 hei!!! jeg har blitt spådd her inne en gang tidligere.. lurer på om jeg får samme svar av deg? ønsker oss så forferdelig ett lite søsken til snuppa vår.. har prøvd i 3mnd bare, men vil jo liksom det skal klaffe med en gang da.) er midt i eggløsninga nå faktisk.. kommer det til å klaffe denne pp? må jeg vente lenge på evt barn? og hva med kjærleiken? vil den fortsette blomstre? jeg er født 161082 blir kjempe glad for svar.)
Laban85 Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 sjansene for at dette vil klaffe er store :-) jeg tror det vil skje denne eller neste mnd... så du slipper å vente lenge på barn :-) kjærligheter føler jeg er stabil å trygg å det kommer den fortsatt til å være :-)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 takker for svar:) ikke dårlig svar i det hele tatt for min del! hehe lykke til du også! håper vi danser avgårde til 1.tri snart begge to:) men lurer på en liten ting til... forrige gang jeg var gravid var jeg fryktelig syk! var kvalm døgnet rundt i 7mnd og bekkenløsning etter det... vil det gjenta seg i neste svangerskap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå