Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hei på deg Så du skrev i et innlegg at du har endometriose og at du har slitt litt i sv.skapet. Kan du si noe om det? Jeg kjente meg igjen skjønner du. Jeg har også endometriose, mye sammenvoksninger, men i motsetning til deg som går med tvillinger, så ligger mine og sover godt i sengene sine nå ) De er 17 mnd gamle nå, og vår største velsignelse her i livet De er resultat av fryseforsøk, IVF, og sterkt etterlengtet. Det er stas med tvillinger, du har så mye å glede deg til!! Tilbake til sv.skapet: jeg følte da jeg gikk gravid at jordmor og lege ikke helt tok på alvor da jeg fortalte om mine smerter i magen da jeg gikk gravid. Ja, jeg vet at de fleste har disse ligamentsmertene, livmorstrekk, men jeg hadde virkelige smerter. Ikke hele tiden, men i perioder. Var på flere ekstra kontroller, men alt gikk bra tilslutt ) Ble keisersnitt på meg i uke 37+5. Gynekologen som opererte meg var forbløffet over hvor mye sammenvoksninger det var i livmora mi, og mente jeg måtte hatt mye smerter under graviditeten når livmora utvida seg. Ja! Det var jo det jeg hadde hatt. Vet ikke om det er slik for deg, men tenkte jeg ville høre hvordan du hadde det? Vi er i gang med søskenforsøk vi nå ) Flott at du er kommet så langt, lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå