Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Alle har rett til å nekte å la seg vaksinere. Det er et frivillig valg. Men det som gjør meg provosert er at jeg ble utsatt for en antivaksinefanatiker i real life. Hun kom med forferdelige historier om krybbedød osv. Nå fant jeg dette om krybbedød http://www.sids.no/oslo/lub.nsf/id/1D82965089C2B177C1257203003AEFF1?OpenDocument Godt å lese at vaksine ikke har noen sammenheng. Synes utrolig synd på henne som må gjøre slikt mot andre.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 det har lenge vært misstanker om dette med krybbedød og vaksiner....og ja det finnes en stygg tendens til å være overopphopning av dette rundt vaksinasjonsalder....hvilket i de fleste land dreide seg om 2-3 mnd alder.....disse tallene har de siste årene jevnet seg ut og man finner en økning av krybbedød blandt de aller minste.... hva årsaken er har jeg ingen planer om å spekulere i....men det skal og bør også vites at vi langt hyppigere vaksinere nyfødte og spedbarn under vaksinasjonsalder nå....dette i form av hepatitt b vaksine og tub vaksine dersom man er av utenlandsk opprinnelse eller har forbindelser som angivelig øker smittefaren.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå