*jaja* Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Mannen min mener hardnakket at Bambi er jente, men jeg er sikker på det er gutt!!! hehe
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Gutt. Han mistet mammaen sin.. stakkar.
freebird Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Bambi er en gutt, han vokser jo opp og blir like flott som sin far. ;o) Dessuten blir han jo også sammen med en snerten "rådyr-jente" om jeg ikke husker feil.
mamman til to gutter Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Bambi finner seg jo en jente som han til slutt i historien får barn med, så bambi er en gutt:-) Og dessuten, i begynnelsen roper de "en liten prins er født"
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Og han beundrer jo pappaen sin og vil bli som ham, helt først i filmen:) Og vil lære å hoppe som ham og får jo også gevir etterhvert, noe han venter veldig på gjennom filmen:)
Musemor med tre søte små Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Bambi finner seg en jente på slutten som hetet Iseline som han får tvillinger med... Er nok av han kjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå