Gå til innhold

Når dere barberer underlivet, hvordan kommer dere til i rumpesprekken med høvelen? er jo masse hår i rumpen også :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ihvertfall ikke hår i rumpesprekken!

Skrevet

Hår i rumpa? Mulig jeg er av de heldige da..?

Skrevet

Sitter på huk, går så fint så :-)

Skrevet

tror Hi mener litt lengre nede, altså rundt rumpehullet og områdene rundt.....?

Skrevet

Hvis du mener det håret som er rett nedenfor pulehullet, altså i skrotet som det heter, så er det jo bare å holde rassballene fra hverandre og barbere i vei.

Det kjipe er et par dager etter når det begynner å vokse ut. særlig hvis det er varmt og du ikke har tørket deg godt nok i rassen når du kablet. Det er ikke godt når dangelbæra sitter på rævskjegget og det blir noen og femti grader og rævsvette der i tillegg.... dæven å det kan klø... Da gjelder det å ha en stringtruse man kan rive og slite litt i ja..

Da fester dangelbæra seg på stringen i det minste.. relief ass..

Skrevet

Haha seriøst 21.36, takk for kveldens latter :D

Skrevet

Ler så tårene spruter 21:36

Skrevet

Jeg legger på med barbergel og setter den ene foten oppå vasken/benken. Jeg legger høvelen så inni sprekken og drar den fremover. Bytter side etterpå.

Skrevet

Oi Oi oi det får man si... godt man finner løsninger, men barber høvel bak der da må man være slange menneske.

Men hvorfor ikke bare gå med string trusa i flere dager slik at truse danglebær og hår blir ett, så når tiden er moden river man av seg trusa i stor fart og blir kvitt både truse, hår og danglebær i samme operasjon?

Skrevet

Veldig mye spm om vask av rumpe/barbering av rumpesprekk etc for tiden.. Noen som er litt fikserte her? ;-)

Skrevet

Jeg liker å slikke stringen etter at den har vært i rassen, jeg.

Er jeg rar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...