Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hadde en kjapp og grei fødsel for litt over 1.uke siden. har født før, ble ikke sydd og blør nesten ikke.... Må man vente 6.uker før man gjenopptar seksuell aktivitet ??? Ser liksom ikke HELT hvorfor man må vente såååå lenge, når man føler seg fysisk klar...
m*78 Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Nei, må ikke vente i 6 uker om du føler deg klar før det. Det eneste man bør tenke på er å bruke kondom de første 6 ukene, pga. infeksjonsfare, før alt er grod innvendig også.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 ventet 3 uker vi...gikk veldig fint det..:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Nei, vi hoppet nærmest rett i seng (men med kondom i 6 uker), Har aldri skjønt vitsen med at man først må bli så veldig klar osv. Viktig med nærhet og forelskelse også- da blir mannen "snillere" :-) I hvertfall MIN !!!!!!!!!!!!! (men skjønner jo at mange har det helt anderledes, har hatt lette fødsler uten sting også...) Lykke til med baby og partner og familien din ! Hilsen 4-barnsmor
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er også 4-barns mor og jeg ble sydd, men vi var igang igjen inne 2 uker. Prøvde oss forsiktig frem, og det var vel ikke den største nytelsen de første gangene, men jeg var bare helt syk etter å kose litt uten noen i mellom oss. Bare bruk kondom da, for renslighetens skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå