Gå til innhold

Jeg skal selge bøker.. hvor mye skal jeg ta for dem?

Anbefalte innlegg

Har mange bøker som jeg nå skal selge.. er skjønnliteratur. mye krim, noe kokebøker, historiebøker.. ja alt mulig. De er under 4 år gamle, flesteparten er 2 år eller mindre. noen er gitt ut i år. De er pent brukt,noen er ikke åpnet engang, og har ekstra omslag rundt. veldig bra bøker... men nå lurer jeg jo veldig på hva jeg skal ta for dem da!

de koster imellom 3-500 kr nye...

skal legge dem ut på finn sjø...

er det forresten marked for bøker?

takker for svar :-)

Fortsetter under...

Ikke mer enn 100kr per bok i hvertfall. De fleste finnes sikkert i pocketform til den prisen, og da er neppe folk villig til å betale det for en brukt bok.

Kanksje bare 50? Eller enda mindre.

Annonse

Hadde tatt 50 pr stk. Men det er nok ikke så lett å selge bøker, de er tunge og forholdsvis dyre å sende. Så det største markedet vil jeg tro er der du bor...

Du kan jo alltids sende i en sånn smartpost konvolutt (ikke boble for det blir dyrt igjen), men pass på å tape masse rundt med blank tape, for behandleingen er ikke den snilleste av klump (brev som ikke er i brev-form)

Markedet er ikke spes bra for bøker, desverre.

Prøv deg på 50 for de nyeste og 15 for litt eldre eller der man kan se de er lest.

De er verd så mye mer, men folk kjøper gjerne nytt. Jeg antar dette er vanlig bøker og ikke pocket, de er nesten ingen ting verd.

Hilsen en lese hest, som har kjøpt mye brukt opp igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...