Gå til innhold

En liten tanke bare..

Anbefalte innlegg

Logget meg på BIM i dag for første gang siden jeg mistet i starten av Mai. Det er en liten ting som har plaget meg litt etter at jeg var innom her sist. Jeg skrev et innlegg her som var ment til de venninnene jeg hadde fått her på BIM den tiden jeg har vært medlem. I innlegget mitt fortalte jeg hva som hadde gått galt og ønsket alle andre lykke til videre....det som plaget meg litt var at jeg i ettertid la merke til at noen mente det var feil å legge ut innlegg der en fortalte om frykt, redsler og ting som hadde gått galt. Noen ble kvalme, skremt og følte seg støtt av div.innlegg her..

Jeg skjønner at en kan føle seg støtt av å lese om andre menneskers mareritter, men dette skal jo være et fristed for alle blivende og prøvende mødre, det er meningen at vi skal dele tanker, følelser og hendelser her.. Så min oppfordring til de som føler seg støtt av sånne type innlegg, les overskriften før du klikker på innlegget, den forteller ofte hva en kan forvente av innlegget.. Vil samtidig oppfordre alle som skriver innlegg her til å ha en beskrivende overskrift, på den måten blir BIM enda litt bedre for alle. Jeg synes det var fryktelig dumt at noen følte seg støtt av historien min, overskriften sa i grunnen alt.. For meg var det viktig å få delt min historie med dere og jeg satte utrolig stor pris på kommentarer og trøstende mail fra mange av dere.. Det var mitt lille hjertesukk for denne gang. Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138064547-en-liten-tanke-bare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da! Kjenner jeg blir sint når jeg leser innlegget ditt.

Skjønner godt du regerer slik.Trodde dette forumet var for oss alle.

Klarer ikke helt få formulert hva jeg mener. Men, uansett håper jeg du lukker "ørene" for slike innlegg. selvfølgelig er man her for å dele ting på godt og vondt.

ønsker deg lykke til videre!!

Synes det er viktig at innlegg som dine kommer med på disse sidene. Klar man kan bli skremt, men det er jo noe vi alle kan oppleve. Det kan være greit å ha lest noe om dette på forhånd, slik at man vet at man ikke er alene.

Synes forresten du er tøff som har vært inne på disse sidene etter at du mistet!

Jeg var en av de som valgte å lese innlegg av "negativ" art med omhu. Helt til jeg selv erfarte komplikasjoner. (Det gikk bra da). Jeg satte enormt pris på å kunne snakke med noen her inne i den perioden.

Helt enig med deg i at man kan ta hensyn ved å lage en overskrift som indikerer hva innlegget handler om.

Det er så mange jeg får så vondt av som prøver å lufte sine bekymringer, men ender opp med å få alt annet en forstålese tilbake i noen av innleggene. Jeg oppfordrer til å sende melding til moderator hvis man ser noen som misbruker anonymknappen.

(Legg merke til ordet "misbruker". Man må få lov å være uenig).

Jeg fikk tilogmed mail tilbake hvor moderator skrev:

"Hei, beklager sent svar. Jeg har nå fjernet teksten i innlegget fra anonym. Ha en fin dag:-) Moderator

Jeg håper foresten det går bra med deg.

Så lenge alle har en beskrivende overskrift på innleggene sine, så syns jeg alle skal få skrive det de vil her inne. Jeg vet med meg selv at enkelte ting orker jeg ikke å lese, og da er det trygt å godt med forklarende overskrifter.

Leit å høre at du mistet. Håper du kommer deg, og at du tør å prøve igjen snart. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...