Pooh Skrevet 21. juni 2008 #26 Skrevet 21. juni 2008 Jeg kan ikke fordra de "illeluktende utflod"-reklamene og "treg mage"-reklamene. Kan virkelig spare meg for de reklamene. Ellers er jeg enig med de andre som nevner Europris-reklamene. Har sett lite på tv i det siste, så husker ikke alt som er iriterende, men det er garantert flere.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #27 Skrevet 21. juni 2008 men har dere sett den reklamen for kondomeriet da?hehehe hu sitter i bilen å stønner å styrer på..blir flau når ungene sitter å ser på..den varer ikke så lenge da men..
Herkules Skrevet 21. juni 2008 #28 Skrevet 21. juni 2008 Å jeg elsker reklame og jeg hater reklame jeg tror nesten jeg elsker å hate reklame:) Mange utrolig bra reklamer. Liker den tine reklamen med hekkeløp jeg også. Irriterende må bli: aktivia tror det er to i alle fall to magereklamer 1 er den hvor datteren kommer inn og spør moren sin om hvordan hun har det og så svarer moren at hun har spist etteller annet og så sier datteren at prøv denne. Så kommer det en norsk stemme som sier at aktivia hjelper på kun 14 dager KUN sier jeg Den andre er disse dustete norske som sitter og snakker om magene sine blææææææ Det er lenge siden de STØRSTE irritasjonsbombene. Tidligere var bind reklamene enda værre, selv om de fortsatt er håpløse
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. juni 2008 #29 Skrevet 21. juni 2008 Gud, så irritert jeg ble av denne tråden!! :-) Kommer på alle de forferdelig irriterende reklamene!! Er veldig enig i Tele2 reklamene med mobilkiosken (de før med dvergen også) Activia (blæ - hvem svarer "litt oppblåst" når noen spør hvordan du har det???) Vendela som snakker med mamma på telefonen Woolite, skulle tro det var en reklameparodi!!!
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #30 Skrevet 21. juni 2008 kondomeriet sin reklame var tåpelig!! og reklamene for gulesider der mannen kommer hjem til utro kone.... pluss alle 1881 reklamene... hehe sikkert flere også!!
tingeling87 Skrevet 21. juni 2008 #31 Skrevet 21. juni 2008 hvorfor i all verden er det ingen som har nevnt reklamen for lerum med idol-tone?! den er altså så vanvittig elendig!! en annen reklame som er så sjukt elendig er clausthaler-reklamen med paret som sitter i sofaen og ser på fotball på tv. jeg må skru av tven når den vises, og jeg er tv-slave så da må den virkelig være dårlig. vanish oxi og woolite er også dårlige.. ble engasjert jeg nå, for det finnes så mange dårlige reklamer. fatter ikke at det brukes penger på noen av de engang.
Glad_mor_85 Skrevet 21. juni 2008 #32 Skrevet 21. juni 2008 Den gamle Zon reklama irriterte dritten ut av meg, hehe, blir frtsatt mobbet om den. og Den gamle colgate reklamenda dame satt i sofaen og sa "virkelig virkelig". vet ikke om dere husker disse jeg, men de glemmer jeg ikke, hehe
1prinsesse+2engler Skrevet 21. juni 2008 #33 Skrevet 21. juni 2008 Fy .... jeg haaaaaaaaaaaater reklame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Akkurat nå er den Gulesider reklamen høyest på haaaaaaaaaaaat lista mi! Noe så TÅPELIG!!!!!! Bare tenk på barna som sitter og ser tv og ser den..... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! P.S. er litt premenstruell nå tror jeg, så dette var en fin tråd å få ut litt frustrasjon i
vimsan Skrevet 21. juni 2008 #34 Skrevet 21. juni 2008 Jeg synes også stille i fjøset og tine med han som faller over hekken er bra:-) Ler skikkelig av de.. Også den med han som tror han støvsuger hunden og plystrer til støvsugeren ler jeg godt av:-) Men en jeg er møkk lei!!!!: jokerreklamen på radio.. Den med han språkforskeren hvis noen har hørt den.. ÆSJ!!
mamarama og lille banan Skrevet 22. juni 2008 #37 Skrevet 22. juni 2008 definitivt reklamene for hard dance mania!!! cd-er med trance musikk...jeg hater trance! og jenter som ser ut som de er langt under atten år som danser og vrikker og gnukker nesten uten klær. og så ser det skikkelig hjemmelaget ut! nå er ikke jeg veldig konservativ av meg, men det fikk meg til å bli skikkelig forbanna. i den siste hadde de mer (k)lær på, men de forrige...fikk litt sånn hjemmelaget video av mindreårig jente laget av "hjelpsom" mann over 40-følelse. jeg klaga de faktisk inn til forbrukerombudet mulig det var litt hormoner ute og gikk, hehe de hadd ei hvertfall mer klær på i neste reklame, selv om det sikkert ikke hadde noe å si at jeg klagde...
Jente2011 Skrevet 22. juni 2008 #38 Skrevet 22. juni 2008 lactal reklamen, kunne spydd på hu damo.. å "når du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen" verdens verste stemma!!!
berta Skrevet 22. juni 2008 #39 Skrevet 22. juni 2008 Det må bli tele2 sin reklame. Den med free familie... Der en bortskjemt dritt unge ringer og smisker med stefar osv... Da må jeg faktisk skru av tven når den kommer, den er ELENDIG !!!
Storken1979 Skrevet 22. juni 2008 #40 Skrevet 22. juni 2008 hahaha det morsomste er jo at de er markedsført av samme firma disse 2 produktene! (antul A)- Snakket med en ansatt der om de rævva reklamene, og det er visst ikke akkurat highbudget noen av de, var visst mekka sammen på noen timer i sverige. Men seriøst dårlige er de uansett. MEN en ting. Når folk kommer på apoteket vet de NØYAKTIG hva de skal ha: det er den der "hvorfor behandle hele kroppen" salven, eller "hu legen som snakker om utflod" tingen. Så det funker faktisk. Er bittelitt trist pga det men.
Miss Foster Skrevet 22. juni 2008 #41 Skrevet 22. juni 2008 De huleboer-reklamene for BBS - rimelig teite - blir sur når jeg ser de.
OhBaby! Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #42 Skrevet 22. juni 2008 landbrokes reklamen! om han engelske fyren som snakker dårlig norsk.. omg!! de ner fæææl!!! åh! haha!! er i litt hissig humør i kveld,så alt så avbryter programmet jeg ser på er egenrlig irriterendes.. :)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. juni 2008 #43 Skrevet 23. juni 2008 Det ble nevnt ovenfor, men det som irriterer meg herfra til he£@&te er det vanvittig høye volumet på reklamepauser og "Se hva som skjer"...Hvorfor få en nasjon til å skru ned all lyd på reklamer? Det må da virke mot sin hensikt? tv2 er akkurat like gale som TVN.... Er det fordi at de regner med at vi går på do eller køkkenet i hver reklamepause og dermed skal høre reklamen helt inn i de andre rommene? Pffft, irriterer meg grenseløst! Kondomeriet-reklamen er så søt at jeg flirer hver gang Har bodd i Wales ett år nå, og der har de samme Woolite reklamene...Samme sort mener jeg. En fyr, som ser litt snodigere ut enn han "flotte....blærgh" i de norske, samt en blondine og en brunette...De spiller nesten like dårlig i de britiske reklamene Men han som maser er flinkere over there. Eneste jeg kicker på for tiden er en eller annen reklame for en gel... Måten "gel" uttales på i denne reklamen er så feil som det går an. Snakk da rikitig i det minste, vi fortjener såpass... Og den derre kuuule konkurranse-reklamen,- vinn ditt og kuuule fotball-datt. Myntet på ungdommer men stemmen til en 50åring som har øvd på å si kuuuul..... Og og og activia får et minus-poeng fra meg også... "Er uvel, oppblåst, noe jeg har spist..." Så skal man vente to år på at noe skal funke? Pøh...Når activa evt funker så er jo magen tilbake på normalen ellers burde hun søkt legehjelp Ellers damer, vær glade dere slipper de britiske bingo- tvreklamene... De biter seg fast i hodet og slipper ikke taket!
tuttu Skrevet 26. juni 2008 #44 Skrevet 26. juni 2008 Reklamene for Posten. "Noen er mer opptatt av å levere enn andre." Er det ikke jobben deres det da?
Septemberprinsen Skrevet 26. juni 2008 #45 Skrevet 26. juni 2008 Den værste er den reklamen for farging av håret som Vendela Kirsebom (?) er med i. "Ja da mamma, er den ikke flott?" Spyr av dårlige skuespillere.
Nummer tre <3 Skrevet 26. juni 2008 #46 Skrevet 26. juni 2008 jeg HATER ladbrokes reklamen.. jeg må bare svitsje over på en annen kanal, hjelper ikke å skru av lyden engang...
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #47 Skrevet 26. juni 2008 den der en el annen synger "mariaaaa" i bakgrunn, og forskjellige damer står å rører seg litt i takt med musikken.. for et eller annet datinggreier på nett. blir gal av den, må ha på mute når den kommer! og den fotballreklamen hvor det er en fyr som roper "gooooooal!" under hele reklamen.. sånne bråkete slitsomte reklamer med irriterende melodier..
MiEli Skrevet 26. juni 2008 #48 Skrevet 26. juni 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ ja, den er grusom! Det er liksom noe tull med tonefallet t..... Jeg kjenner jeg blir irritert bare av å tenke på den. FYSJ!!
gullunge+1imagen Skrevet 26. juni 2008 #50 Skrevet 26. juni 2008 Hva med alle de reklamene med mennesker med rare stemmer som derfor må bruke mobilen hele tiden istedenfor, haaater dem!! *rive seg i håret* Zon-haater!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå