OhBaby! Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 akkurat nå hater jeg to!! hehe.. -libresse sin,den med de fargerike funkye bindinnpakningene.. de siste setning på skjermen er "gjør det litt bedre å ha mensen" ???? wtf?!! haha..bedre?? hihih..den hater jeg intenst.. -nestea sin.. der damen sier NEEESTE og ikke NESSTI. Er jo ok å bruke ordet riktig slik detstår på alle flaskene da.. og det teite slagordet om "ekte te for tv!" neida,er ikke en sinna person,bare irritert over teite reklamer!! hehe.. er det andre som har noen??
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 hehe kommer ikke på noen i farten..ser ikke så mye på tv for tiden så kommer ikke på noen..meeeeen de dustete reklamene på p4..fyyyy de gjør meg sprø..teite syngende reklamer om hva middag en skal ha,,eller den der med gule siderf y f.. ...eller overskuespill for å gjøre reklamen morsom..men så blir d bare dumt..nei æsj..jeg hører en del på p4 å da blir d mye irritasjon altså,,reklame heeele tiden jo..
OhBaby! Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 hahaha! ja er mye crap på radio og! åh,irriterende.. og laksepølsereklamen da, om at det er såå bra og spise om man ikke liker fisk.. omg..
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Hater laksepølsereklamen ja. Også den tidligere Libresse-reklamen hvor kvinnene gikk i tog og kastet gamle bind. Og den forferdelige musikken. Blæh. I tillegg liker jeg ikke "fikk mer til overs" og alle de B-kjendisene som reklamerer for en eller annen bank. Puh, godt å få det ut.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 haha ja sant..fytti:( eller den der fra euro pris..er liksom kassen på euro pris som snakker..herregud..går d an..fortsatt på p4 tragisk..vurderte å sende inn en klage til de, i hormonenens villstyring..men har ikke gjordt d ennå hehehe
OhBaby! Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2008 åh,ja, fikk mer til overs er hat den også! åh,gruusom dame da!! hihi,ja vi burde nok få lage alle tv reklamene vi altså. :)
ory Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Activia.. skikkelig teit og lite troverdig.. noen som tror at det virkelig finnes et stoff som heter aktiv regularis?..
Ella78 m/ A&M Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Tele2 sin reklame for "snakkis-abonnement" som går både på TV og radio, en gammel gubbe bak et skrivebord. Utrolig irriterende!
OhBaby! Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2008 åh ja,activ regularis my ass..hihih,er så mye sprøtt!! åsså så mye sånn med norske kjendiser,alla guri schancke i garnier sin kremreklame.. åg,eg vil ikke se en airbrushet norsk crappy b-kjendis ha på seg kremmene deres,jeg kjøper den allefall ikke da!! :)
Hikken Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Har lenge lurt på hva "powerball-teknologi" er. Blir alltid like imponert når den Sun alt-i-ett-reklamen går, og de reklamerer med powerball-teknologi..
OhBaby! Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2008 poweball er jo en sånn gadget treningsballsak.. sabo har flere.. haha! kan ikke sammenlignes med sun oppvasktabeletter altså!! hihihi
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 21. juni 2008 #12 Skrevet 21. juni 2008 Hater alle 1881-reklamene! Og den Ica-prisras reklamen. På radio blir jeg gal av den grillkonge reklamen! Er det Meny? Helt sikkert 1000 andre jeg irriterer meg over også, men kommer ikke på hvilke akkurat nå. Ser lite på tv for tida, men hører mye på radio. Og innimellom må jeg slå av i et lite minutt, fordi det kommer reklamer jeg bare ikke takler å høre en gang til!!
OhBaby! Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2008 åh,jeg irriterer meg også grenseløst over at lyden på tvn blir HØYERE når det er reklamepauser!!! hvorfor deeet??? åh..
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 De reklamene for Vanish Oxy Action er helt pyton...... Og alt av bind og tampong-reklamer som sendes i beste middags- og kveldskos-tid....
Hikken Skrevet 21. juni 2008 #15 Skrevet 21. juni 2008 Ja, hvertfall på TV Norge! De er helt rå på å skru opp lyden på reklamene! Veldig fint når man ser på film og har litt høy lyd, så plutselig smeller volumet opp til det dobbelte! (neida, helt fint det altså... Trenger ikke trommehinner jeg...)
Hikken Skrevet 21. juni 2008 #16 Skrevet 21. juni 2008 Og woolite!!!' Wow! Ny skjorte? Nei. Nytt vaskemiddel :-D <----falskt smil på ekle damen
OhBaby! Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 21. juni 2008 ja,spes tv norge!! fatter ikke!! skla de skremme oss til å shoppe eller?? funker dååårlig på meg jah!
snurripåsnei Skrevet 21. juni 2008 #18 Skrevet 21. juni 2008 Zon-når du vet hvor du har vondt hvorfor behandle HELE kroppen. Sinnsykt ille!!
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #19 Skrevet 21. juni 2008 hehe jeg fatter ikke hvorfor folk orker å se på gulfisken..full av reklame..å himmel.. nei overdrevne reklamer er noe shit!! ja 1881 reklamene er bare så fuckt up.. å max factor fra loreal..oh my good..eller hu der vendela kirsebom som snakker med mammen sin på tlf å svinger på håret sitt ..snakk om dårlig skuespill..usj
marien - FØDEKLAR! Skrevet 21. juni 2008 #20 Skrevet 21. juni 2008 Den mobil-reklamen. men den "mobile telefonkiosken"....Blir gal av den!
OhBaby! Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 21. juni 2008 åh,ja,gullfiiiiiiiis(ken) sier jeg bare..
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 21. juni 2008 #22 Skrevet 21. juni 2008 Enig i at "Hvorfor behandle heeeele kroppen" er ultrairriterende. Mora mi hadde vært en bedre skuespiller uten en sekund med prøving... Og så irriterer jeg meg over VG-reklamen der han fyren står og synger Stille i fjøset til lillestømfansen. Jeg skjønner nemlig hva stille i fjøset betyr på fotballsk men skjønner ikke 1)hvorfor det er morsomt i denne setningen 2) hva det har med vg å gjøre...
Jenny251210 Skrevet 21. juni 2008 #23 Skrevet 21. juni 2008 Grandiosa!!!! Varer like lenge som en kortfilm.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #24 Skrevet 21. juni 2008 Den verste reklamen akkurat nå, er uten tvil Gule Sider! Han som tar kona på fersken og vil ha nr til ekteskapsrådgivning ---> den er så vulgær!!!! Og samboeren min holder på å spy av en tannpasta-reklame, med max freshness. De sier "fresh" sikkert 20 ganger! Og Woolite, hvor de av en eller en annen grunn har dubbet norsk, til norsk. (?) Ellers synes jeg at Stille i fjøset er genial, og ler alltid inni meg under rampampampampam...hehe...ler nå også. Også TINE-reklamen, med hekkeløperen som faller. hehe
Spent Hattiec... Skrevet 21. juni 2008 #25 Skrevet 21. juni 2008 Jeg satt og spiste i sted, og da var det BÅDE reklame for tamponger og for soppmiddel til skjeden... Moro når en sliter litt med matlysten fra før! :0D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå