desemberbarn12 Skrevet 21. juni 2008 #1 Del Skrevet 21. juni 2008 Det var en deilig dag 19.april, det var sol og fint. Mannen min va å hentet hjem veden som vi hadde hugget tidligere i vår. når han kom hjem med første lasset ble jeg med å lesset av og ble me tilbake for å hente nytt lass. Gikk å tråkket litt rundt å flyttet på noen greiner her og der. Satte meg inni bilen igjen etter en stund, da kjendt jeg at her er det no på gang. Da var det ca 15 min i mellom hvert tak. Vi spiste taco kvelden og jeg merket ingentig før vi hadde lagt oss rundt klokka ett. Da var det 6-7 minutt mellom hvert tak, og jeg ringte til føden, for vi har ca en time å reise. Jeg kunne få komme om jeg ville. Etter en time til hjemme reiste vi. det var et fantastisk måneskinn ute, ja det var fullmåne. på veien syntes jeg at riene var blitt svakere, så jeg tenkte at nå blir jeg sendt hjem... Men neida. Ankom sykehuset klokken 4, ble tatt i mot for registrering, riene var der de, heldigvis!! Jm sjekket åpningen, 4-5cm, hurra!! Så der var rett inn på fødestue. der var det dobbeltseng som vi begge lå å koste oss i, prøvde å sove, det gikk fint. i sekstiden gikk vannet, rundt halv 8 begynte det å bli litt vondere. Jm som hadde latt oss være i fred stortsett, kom innom å sa at nå reiser jeg hjem, og neste vil ta over. så tok det tre minutt, og det ble fryktelig vondt. da var klokka 8 kanskje. Jm kom å sjekket åpningen, 8 cm. og jeg hadde omtrent ikke hatt noe vondt i det hele tatt. Flott!! hun begynte å styre noe fryktelig der inne. også sa hun: Jeg tror du kan prøve å presse nå! tjue minutter senere fikk vi hilse på lillegutt!! For en opplevelse!! Lillegutt var 3530g og 51 cm! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138064324-da-lillegutt-kom-til-verden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH72 Skrevet 18. juli 2008 #2 Del Skrevet 18. juli 2008 Oi, for en flott fødsel du hadde! Gratulerer på etterskudd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138064324-da-lillegutt-kom-til-verden/#findComment-138262638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå