Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Noen som har brukt henne som gynekolog? Erfaringer? Lang ventetid?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Synes ikke du skal legge ut navn på noen her. Dett er ikke sikkert legene ønsker det!
LykkeligSomMamma Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jeg ser ikke noe problem i å legge ut navn. De er servicetilbydere og det er viktig å få en man klaffer med. En god gyn tåler omtale på godt og vondt. Bare min mening. Når det gjelder Ullern så opplevde jeg henne som hyggelig og homo vennlig. Grunnen til at jeg byttet til trolle var at hun alltid sa stikk motsatt av nordica. Det er sikkert kun uttrykk for ulike og kompetente meninger men for meg ble det mest forvirrende. Hun satte også diagnose pcos på meg til tross for perfekte hormonprøver og regelmessig mens, noe nordica kontret, og det ble jeg også forvirret av.
RTprøver Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Diagnoserte hun deg med PCOS? Det er imponerende, med tanke på regelmessig mens og fine hormonprøver... Hehe
Deneb Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Den diagnosen fikk jeg også - til tross for fine eggledere, gode hormonprøver, regelmessig mens og gravid på 1. (mistet) og 2. (gravid i uke 24 nå) forsøket.. Forvirrende!
Karina68 Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg brukte også henne i begynnelsen, veldig hyggelig dame- men jeg byttet pga at hun hadde så lang ventetid, vi betalte heller ekstra privat og slapp venting:). Nå brukte jeg ikke henne når jeg begynte med hormoner og scanning- men skal du det er det jo viktig at du får time til det den dagen du må ha- vet ikke hvordan hun er med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå