Gå til innhold

Dagmamma søkes på Minde i Bergen fra sept/okt 08 til mai 09

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi trenger en dagmamma til Sanne, som ble født 30aug07. Vi skal flytte fra Danmark, til Bergen 1.sept, og skal leie en leilighet på Minde i 9 mnd, mens vi leter etter et kjøpsobjekt i Bergensområdet. Regner med at det er håpløst å få barnehageplass på så kort varsel, så vi ønsker å finne en snill dagmamma til vår herlige datter. Vi arbeider innen for helsevesnet begge to, og er sikre betalere. Håper å finne en dagmamma i Minde - sentrum eller Minde - Haukeland's området. Håper det finnes en dagmamma der ute som passer for oss. Vi vil være fleksibel i alle retninger, og være imøtekommende dersom det ønskes fridager eller liknende, da dette nok kan nøstes sammen på et vis.

Med vennlig hilsen,

Sondre, Trine og Sanne

Fortsetter under...

Hei May Lisa.

Det kunne godt være av interesse, men jeg vil vente en uke eller to først for å se om det dukker opp noen som holder til enda nærmere. Jeg har ikke så lyst ut å kjøre bil i morgenrushet, så derfor hadde det vært best om vi fant noen i sykkelavstand, og gjerne på vei mot arbeidet mitt eller min kone. Vet ikke helt ennå hvor min kone kommer til å jobbe. Du hører mer fra oss senere :-)

Med vennlig hilsen,

Sondre, Trine og Sanne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...