Gå til innhold

beholde d? ka syns dåk?

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, eg har blitt gravid.

Meg å typen e forlovet og ønsker oss dette barnet. Men - det er et men. Hver gang typen min og jeg krangler. så stikker han vekk..i kveld ble han så sint. pga av at eg e dårlig, og det forstår ikke han. Å når han maser så blir eg litt irretert.. Så nå har han stokke, og ska på byn. For å drikka seg drita sa han. Det e så urettferdigt!!! eg hate det.

eg vetshe om eg klare å ver gravid, når han ska straffa meg sånt. =(

Fortsetter under...

jeg er en person som ikke er imot abort men jeg ville beholdt for det høres ut som du vil det å så hadde jeg spendt typen min på hodet å ræva ut.

uanset hva du velger å gjøre så hadde jeg gitt f i typen . han er ingen mann,han virker som en umoden guttunge.

stå på uansett hva du velger å gjøre. klem fra meg

Syns ikke du skal basere avgjørelsen din på at samboeren din helt tydelig er lite moden. Tror du hadde angret deg veldig dersom du tok abort pga at typen er dust. Lover deg det at når du først har kommet den inn i mammarollen, er det noe du ikke kommer til å angre på. Å bli mamma er veldig stort. Du får bruke tiden fremover på å ta vare på deg selv. Klarer ikke typen din å ta seg sammen og fatte at han nå må ta mer hensyn og ansvar, så har du et valg å ta. Men ikke velg bort barnet, for det høres ut som du vil ha det. :)

Hvis du orker å leve med en slik mann og ha barn med han så behold, men jeg skjønner hva du mener, det blir ett stress JA, det blir stressende å ha en baby og en slik mann, men er han sånn til vanlig da? Forklar han at du er full av hormoner nå og blir fort irritert, og minn han på at det er jo ikke slik du er når du ikke er gravid, be han holde ut! Nå er det par år med vanskeligheter, prøvelser for forholdet og for deg med baby.

Er det din første, så vet du ikke hva du går til.

• 4 uker senere...

Annonse

behold det!imot abort jeg også...

min var også sånn som forsvant i begynnelsen av forholdet når vi krangla...skulle også drikke eller bare til kamerater...men vi snakka om det etter på og det gikk vel opp for han at de var barnselig og dårlig gjort...bra å få snakka om det,men han er der nå ja hjemme uansett hva...

det går bra og behold barnet selfølgelig!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...