Leieboer funnet! Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Etter å ha prøvd å bli gravid i 2 år, var vi til spesialist for noen uker siden. I følge ham var sædkvaliteten til mannen min dårlig (15 millioner/3 millioner som svømte fint). Fikk beskjed om at det sannsynligvis blir prøverørsbehandling på oss, men at mannen må levere ny prøve om 2 måneder, og at en evt søknad sendes da. Da lurer jeg på hva som skjer dersom den nye prøven skulle vise seg å være normal? Må vi fortsette å prøve på egenhånd da, eller kan vi likevel få prøverør?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Tror nok dere må fortsette å prøve på egenhånd om hans prøve er normal ja. Etter hva jeg synes så så det ikke ut til å være noe ekstremt dårlig kvalitet... 3 millioner kan jo vi drømme om.. heh.. fant 4 gjennom biopsi vi.. Men har du selv vært til utredning da? Siden dere har prøvd så lenge som 2 år, kan det være naturlig at du utredes også..
Kule-Anne med februar-spire <3 Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Min mann hadde også ekstremt nedsatt sædkvalitet, men måtte også sjekke igjen 2 ganger for å være helt på den sikre siden.. Han hadde ca like lav alle gangene og da var det ICSI next. Regner vel med du får prøverørsbehandling når du har prøvd såpass lenge?? Og dersom legen mente det stod dårlig til med svømmerne er nok dette en årsak - er vel lite trolig at han da skal ha normalt nivå på neste undersøkelse..
Kråkebolla :) Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 min har normal mengde men kun 5% som ser normale yt resten har hale og hode feil. men aunsett etter 1 år er man ufrivelig barnløs og er mange som får ja bare på grunnlag av det er mange som er helt friske som er uforklarelige ufrivilige barnløse som også får... så det tror jeg nok du vil få 2 år er lenge og de ville nok sett på hvor lenge og hvordan dere har prøvd...
Kråkebolla :) Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Megawhat man kan heller ikke sameligne seg selv og sin sitvasjon med andres. er mange grunner til at ting blir som det blir... å selvom andre kan ha 3 mill er det ikke dermed sagt at de 3 mill er så forbanna fantastiks efor det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå