Gå til innhold

føler meg ikke bra.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ta det med ro,slapp av og spis og drikk godt...unngå å reise deg fort...svimmelheten skyldes oftest lavt blodtrykk som hun over skriver...men hvis du er nervøs for at noe er galt er det ikke noe i veien for å kontakte jm eller lege over helgen,for det hjelper ihvertfall ikke å være bekymret... :)

jeg var kvalm og svimmel de 3-4 første mnd,men så gikk det seg til...så bare hold ut,det går som regel over etterhvert...

Heisann!

Dette er helt normalt og ikke farlig! (trenger iallefall ikke å være d!!) :)

Jeg hadde d slik selv. Er 15+4 nå og d er bedre, men fortsatt hvis jeg reiser meg for brått, hvis jeg har holdt på med noe som krever at jeg feks. sitter på huk så bli jeg ufattelig svimmel. Menmen, bare ta d med ro. :)

Det kan sikkert skyldes lavt blodtrykk som noen nevner her. Men jeg fikk beskjed fra legen min at d rett og slett skyldes svangerskapet. Når man går gravid produserer kroppen 1 liter mere blod, som skal rundt i kroppen og dette krever mye av både hjertet og resten av systemet. Til vanlig har vi vel ca 5 liter blod i kroppen, det vil si at vi nå har 6. Dette utgjør mye og fører OFTE til at man blir svimmel!

Men er som sagt helt normalt og ikke farlig! :)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...