♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Han trakk ut ledningen før han gikk ut med trollungen i morges pga torden fare. Nå når jeg har satt i ledningen igjen så får jeg kun rødt lys på dekoderen, dvs det lyset som viser om den er på eller ikke, og intet liv. Canal Digital dekoder. Noen som vet?
dama Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 ta en telefon til canal digital og hør med de hvordan du reseter din dekoder... eller om det er noe annet feil.. vi har en dekoder som må resetes med jevne mellomrom.. hvis den blir koblet fra strømnettet.. eneste grunnen til at jeg veit om at den kan resetes er fordi vi kjenner noen som jobber for viasat.. de vanlige kundebehandlerne veit som regel ikke om at det kan være en løsning på problemet..
klg,2 boys now:) Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 dumt spørsmål men har du prøvd å trykke på på-knappen?til oss lyser det rødt når den har strøm,men må trykke den på etterpå hehe,sikkelig bra forklart..
Nit@™ Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Bak er det vel en knapp, slå den av og på der. Eller har du prøvd fjernkontrollen? Av/på, eller trykke på en kanal?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2008 Takk for svar damer Hehe, ja jeg har prøvd å trykke både på power knappen, på fjernkontrollen og finner ingen lure knapper bak ;o) Så da spørs det vel om det bare er å sette seg i telefon kø til Canal Digital. Sikkert en kundebehandler på jobb i dag de nå da. Sinnssykt kjipt egentlig, var på jobb i 15 timer i går og er helt utslitt. Sambo har tatt med trollungen ut slik at jeg skulle få sove litt, nå har jeg stått opp og vil sløve foran tven. Grrrrr. jaja shit happens
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2008 HAHA, Fant instrukts til reset på kundeservice sidene deres så da skrider jeg til verket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå