Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, var jeg som tok blodprøve onsdag og fikk beskjed om at hcg'en var for lav (56) og at det mest sannsyblig var enten en SA, exu eller en ørliten sjanse for at det hadde festet seg veldig sent. Vel, ingen blødninger enda (rugedag 17) ( sluttet med Crinone tirsdag) så da begynner det å se ut som at SA ikke er det mest sannsynlige eller? så da står jeg igjen men det beste og det verste... Ny blodprøve tirsdag. Vil en ny graviditetstest fortelle meg noe? Hvor fort stiger hcg'en med exu? hvis jeg har et klart, fint kryss nå kan det likevel være exu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er å ha hørt at hcg dobler seg ca hver annen dag.

Ved exu stiger ikke hcg så fort nei.

Lykke til med ny blodprøve :)

Skrevet

Jeg ville tatt en ny test med morgenurin i morgentidlig. Hvis den er sterkere enn de andre er det et veldig godt tegn. Hos meg ble testene sterkere og sterkere for hver dag (hehe, tok sikkert 8 stk). Håper virkelig det går bra for deg, vet du har nervepirrende dager foran deg nå. Men hos meg gikk jo alt fint til tross for enda lavere hcg enn du har så det er absolutt masser av håp. Skal krysse fingrene for deg og håper på et jubelinlegg på tirsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...